کد خبر : 935
تاریخ انتشار : شنبه 30 نوامبر 2019 - 19:50

تفاهم‌نامه توسعه صنعت نوغانداری در رشت امضا شد

تفاهم‌نامه توسعه صنعت نوغانداری در رشت امضا شد
مدیرکل راهبری شغلی معاونت اشتغال کمیته امداد امام (ره) گفت: تفاهم‌نامه توسعه صنعت نوغانداری و اشتغال مددجویان کمیته امداد با حضور نمایندگانی از ۷ استان کشور در رشت منعقد شد.

تفاهم‌نامه توسعه صنعت نوغانداری در رشت امضا شد

به گزارش بهجت خبر، احمد خانی نوذری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهت توسعه و احیای صنعت نوغانداری اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه صنعت نوغانداری، توانمندسازی و اشتغال مددجویان کمیته امداد کشور در رشت امضا شد.

مدیرکل راهبری شغلی معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: نمایندگانی از استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی برای امضای تفاهم‌نامه توسعه صنعت نوغانداری در رشت حضور داشتند.

خانی نوذری با اشاره به شاخصه‌های تفاهم‌نامه مذکور ابراز داشت: کمک راهبران شغلی به عنوان پشتیبان تولید و توسعه صنعت نوغانداری، اشتغال مددجویان کمیته امداد و  جایگزینی واردات بر اساس ظرفیت از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از خام فروشی، عدم وابستگی به نخ‌های ابریشم، چله و بافت، افزایش توان تولید، ایجاد اشتغال و رونق کسب درآمد نیز جزو دیگر شاخصه‌ها و اهداف تفاهم‌نامه توسعه و احیای صنعت نوغانداری است که در رشت امضا شد.

مدیرکل راهبری شغلی معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی با اشاره به تفاهم‌‌نامه همکاری بین کمیته امداد و وزارت کشاورزی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه نیز سال گذشته امضا شد و بر اساس آن ۸ هزار جعبه تخم نوغان بین مددجویان توزیع شد.

خانی نوذری با بیان اینکه سال گذشته یک هشتم پیله تر ابریشم تولیدی کشور با همت مددجویان تولید شد گفت: افزایش پیله تر ابریشم و نهالستان‌ها همواره مورد توجه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مجتمع اقتصادی برای رونق تولید، افزایش صادرات، به‌کار گیری راهبران شغلی مبتنی بر مدیریت متمرکز و مالکیت در راستای توسعه و اشتغال نیز جزو برنامه‌های اساسی و مدنظر در گام دوم انقلاب است.

منبع تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.