کد خبر : 1404
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 دسامبر 2019 - 10:34

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه؛

نه دی نشان دهنده آگاهی ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی است

نه دی نشان دهنده آگاهی ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه آستاته در گفتگو با بهجن خبر گفت: از اهداف سناریوی دشمن می توان به ساماندهی نافرمانی مدنی، تجمعات خیابانی ، حاشیه بردن انتخابات با دو وجهه که حضور حداقلی مردم در انتخابات و تحت فشار قرار دادن شورای نگهبان جهت عدم انجام وظایف قانونی و انقلابی خود می باشند.

به گزارش بهجت خبر؛ سرهنگ پاسدار نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه آستاته در گفتگو با بهجن خبر با بیان اینکه مردم گیلان یک گام جلوتر از همه نقاط کشور در ۸دی با اعلام حمایت از ولی فقیه با حضور گسترده در تجمعات شهری توطئه های دشمن را محکوم نمودند اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد توطئه ها با سناریوهای مختلف در زمان های مختلف است و در حال حاضر دنبال دو قطبی سازی میان دولت و رهبری است.
وی افزود: از اهداف سناریوی دشمن می توان به ساماندهی نافرمانی مدنی، تجمعات خیابانی ، حاشیه بردن انتخابات با دو وجهه که حضور حداقلی مردم در انتخابات و تحت فشار قرار دادن شورای نگهبان جهت عدم انجام وظایف قانونی و انقلابی خود می باشند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است میان ارکان نظام شکاف ایجاد می کنند گفت: لازمه خنثی سازی این توطئه شکل گیری یک مجلس انقلابی، یک مجلس طراز انقلاب که در خدمت مطالبات مردم و برطرف نمودن مشکلات اقتصادی مردم می باشد و در این مقطع انسجام ،وحدت ، تلاش جهادی و کمک بر ای رفع مشکلات برای همه ارکان نظام، ازجمله مجلس و قوه قضاییه بسیار حائز اهمیت است.
وی همچنین نقش رهبر معظم انقلاب در عبور کشور از فتنه و توطئه های دشمن در چند دهه اخیر در خنثی سازی توطئه ها بسیار عمیق دانست و تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب همیشه راه های عبور از مشکلات اقتصادی را کاملا واقع بینانه و مبتنی برنظرات کارشناسی کارشناسان در قالب راهکارهای مختلف به دولتمردان اعلام و رهنمود می دهند.
سرهنگ نیک فطرت وظیفه بسیج دراین مقطع آگاه سازی آحاد جامعه دانست و خاطر نشان کرد: نقشه ها و توطئه های دشمنان باید برای مردم شرح و در خصوص و حضور حداکثری در انتخابات و مهتر از همه انتخاب نماینده اصلح که در تراز مجلس انقلابی بصیرت افزایی شود.

درپایان نیز فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه به تشریح برنامه های دهه بصیرت پرداخت و گفت: سپاه ناحیه آستانه اشرفیه در دهه بصیرت برنامه های متعدد بصیرتی در سه طیف شهرستانی ،حوزه ای و پایگاهی برنامه ریزی و اجرا خواهد داشت که از جمله برنامه شاخص نشست روشنگری نه دی در حسینیه اعظم حرم مطهر آقاسید جلال الدین اشرف با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، می باشد.

انتهای پیام

/هما اکبری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.