کد خبر : 1715
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 ژانویه 2020 - 14:50

مسئول هیئت انصارالحسین(ع) فومن:

بزرگترین دغدغه من برگزاری دوره های تخصصی در مورد شهداست

بزرگترین دغدغه من برگزاری دوره های تخصصی در مورد شهداست

به گزارش بهجت خبر، محمدرضاجهانی پور مسئول هیئت انصارالحسین(ع) فومن در گفتگو با خبرنگار ما ضمن معرفی خود گفت: از تبار میرزا و از ادامه دهندگان راه سلیمانی ها هستم، از زمانی که چشم به دنیا گشودم در یک خانواده مذهبی رشد کردم، خانواده ای که در آن عمویم به نام محمدرضا جهانی پور به

به گزارش بهجت خبر، محمدرضاجهانی پور مسئول هیئت انصارالحسین(ع) فومن در گفتگو با خبرنگار ما ضمن معرفی خود گفت: از تبار میرزا و از ادامه دهندگان راه سلیمانی ها هستم، از زمانی که چشم به دنیا گشودم در یک خانواده مذهبی رشد کردم، خانواده ای که در آن عمویم به نام محمدرضا جهانی پور به عنوان سرباز وظیفه و دایی ام به نام غلامحسین زمانی به عنوان سردار سپاه پاسداران در طول هشت سال جنگ با دفاع مقدس شهید شدند. از همان موقع افکار انقلابی در ذهن من ایجاد شد و باعث شد که در طول زندگی خود را پایه کار انقلاب بدانم از دوران کودکی دغدغه کار فرهنگی داشتم تا این که با مشیت الهی در سن ۱۳ سالگی به مدت ۳ سال در واحد فرهنگی پایگاه بسیج شهید غلامحسین زمانی مشغول به خدمت شدم و بعد از آن به سمت جانشینی فرماندهی پایگاه رسیدم و در همان دوره نماینده انجمن اسلامی مدارس در سطح شهرستان بودم تا در سال ۱۳۸۸ خادم هیات رهروان شهدای شهرستان فومن گشتم. در سال ۱۳۹۱ موفق به برگزاری یادمان های شهدا، جلسات پرسش و پاسخ توسط جوانان فومن شدم. بعد از اتمام خدمت مقدس سربازی و گذراندن مدارج علمی به آموزش و یادگیری دوره های تخصصی طراحی، …. و عکاسی پرداختم.
بعد از محرم سال ۱۳۹۸ مقدر شد تا بنده افتخار خادمی در هیات مردمی، فرهنگی، و ولایتمدار شهرستان فومن هیات انصارالحسین را داشته باشم.

مسئول هیئت انصارالحسین (ع) فومن با اشاره به برنامه های مدنظر خود در این هیئت متذکر شد: امید است با توکل به خدا و اسم اعظم شهدای اسلام بتوانیم با برگزاری نشست های بصیرتی، سلسله جلسات مهدویت و تفسیر موضوعی نهج البلاغه و تربیت نیروی جوان انقلابی برای کشورم مثمر ثمر باشم تا قدمی در عرصه فرهنگی و اجتماعی شهرم بردارم.

محمد رضا جهانی پور با اشاره به لزوم تمسک به شعور دینی تاکید کرد: شور و شوق حاصل از شرکت در مراسمات مذهبی باید به شعور دینی و ولایی تبدیل گردد و اعتقاد به ظهور حضرت مهدی ارواحنافداه برای ما یک آرمان والاست و در آن هیچ شکی نیست اما این آرمان باید به دنبال آن عمل بیاید.
وی افزود: انتظاری که از آن سخن گفته اند فقط نشستن و اشک ریختن نیست و باید تلاش کنیم که خودمان را به ظهور برسانیم.

مسئول هیئت انصارالحسین(ع) در پایان خاطر نشان کرد: بزرگترین دغدغه من چه در سطح شهرستان و چه در سطح استان برگزاری یا اجرای دوره های تخصصی در مورد شهدا در قالب جامعه شناسی و روان شناسی و درک حالات شهادت برای جوانان امروزی است. در این راه از ارگان هایی مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی نیروی انتظامی، فرمانداری، اداره تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان و استان خواستارم که کمک کنند تا دینم را به این کشور و انقلاب ادا نمایم، باشد تا مسیر شهادت برای همه ما هموار گردد و در زمره رهروان واقعی شهدا قرار بگیریم. انشاا…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.