کد خبر : 1721
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 ژانویه 2020 - 14:55

فرزند سردار شهید علی فرجود:

قسم می خوریم تا آخرین نفس برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی جانفشانی نمائیم

قسم می خوریم تا آخرین نفس برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی جانفشانی نمائیم

به گزارش بهجت خبر، حسین فرجود فرزند سردار شهید علی فرجود در گفتگو با خبرنگار اعجاز قلم گفت: مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت پدرم سردار شهید علی فرجود در ۲۸ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد بالامحله فومن برگزار می گردد. فرزند سردار شهید علی فرجود با اشاره به

به گزارش بهجت خبر، حسین فرجود فرزند سردار شهید علی فرجود در گفتگو با خبرنگار اعجاز قلم گفت: مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت پدرم سردار شهید علی فرجود در ۲۸ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد بالامحله فومن برگزار می گردد.

فرزند سردار شهید علی فرجود با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی متذکر شد: با توجه به عروج آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی امسال همزمان با یادواره شهید فرجود مفتخریم که مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی را نیز برگزار می کنیم.

مدیر مرکز خدمات ترویج و جهاد کشاورزی آلیان فومن با اشاره به این که باید راه شهیدان را ادامه داد اظهار کرد: ما قسم خورده راه شهیدان را بپیمائیم و هرگز از آرمان های شهدای عزیز همچون پدرم و سردار سلیمانی دست نمی کشم و قسم می خوریم که تا آخرین نفس برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی و آرمان های رهبر معظم انقلاب جانفشانی نمائیم.

وی در پایان تصریح کرد: مراسم امسال ما با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین مهدوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان و مداحی برادر حاج سید کاظم موسوی منعقد خواهد بود که بدینوسیله از همه همشهریان عزیز و ارادتمندان شهدای والامقام دعوت می کنم تا در این مراسم با حضور خود زینت بخش مجلس ما باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.