کد خبر : 174
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 آگوست 2019 - 11:32

حمایت تقنینی مجلس برای برخورد قضایی با متخاطیان حقوق بیت‌المال

حمایت تقنینی مجلس برای برخورد قضایی با متخاطیان حقوق بیت‌المال
نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهتمام جدی‌تر رئیس‌کل جدید دادگستری گیلان به حقوق عامه و بیت‌المال از جمله در گیلان تأکید کرد.

به گزارش بهجت خبر؛ ولی داداشی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام خلیلی به ریاست کل دادگستری استان گیلان اظهار کرد: تزریق روحیه جوان در بدنه دادگستری گیلان موجب پویایی در دادرسی و تسریع در برقراری عدالت در گیلان می‌شود.

وی با تأکید بر حفظ حقوق بیت‌المال افزود: از رئیس‌کل جدید دادگستری استان گیلان با توجه به‌صراحت و استقلالی که از وی سراغ داریم انتظار می‌رود با حساسیت بیشتری نسبت به حقوق بیت‌المال رفتار کند.

نائب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصرفات متعدد سودجویان به انفال و منابع طبیعی در گیلان گفت: روزبه‌روز شاهد افزایش تعرض و تصرف منابع طبیعی و تخریب انفال توسط عده‌ای سودجو هستیم که از رئیس‌کل جدید دادگستری گیلان تقاضا داریم در این زمینه نیز اهتمام بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم آستارا در خانه ملت با تأکید بر برخورد قاطعانه دستگاه قضا با متخلفان و متصرفان خاطرنشان کرد: در گیلان کوه‌خواری، دریاخواری، زمین‌خواری و رانت‌خواری وجود دارد و می‌طلبد رئیس‌کل جدید در راستای عدالت متصرفات را احقاق حقوق کند‌.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس به جهت حمایت معنوی و تقنینی از دستگاه قضایی خبر داد و گفت: در راستای احقاق حقوق عامه و رفع موانع موجود در مسیر عدالت‌گستری مجلس شورای اسلامی آمادگی حمایت مضاعف را با مجموعه دستگاه قضایی دارد و از هیچ کاری دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹/فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.