کد خبر : 1894
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 ژانویه 2020 - 11:15

گونه های گیاهی مهاجم کاهوی آبی به استخر طبیعی روستای لیشاوندان شهرستان شفت هجوم آوردند.

گونه های گیاهی مهاجم کاهوی آبی به استخر طبیعی روستای لیشاوندان شهرستان شفت هجوم آوردند.

به گزارش  بهجت خبر برابر خبر و تصاویر ارسالی یکی از مخاطبین طی هفته های گذشته مبنی بر هجوم گونه گیاهی مهاجمی به نام کاهوی آبی در استخر طبیعی روستای لیشاوندان دهستان ملاسرای شفت حکایت دارد. این استخر که حدود ۸ هکتار بوده و جزء مناطق گردشگری و محل زندگی برخی آبزیان بوده و ازطرفی

به گزارش  بهجت خبر برابر خبر و تصاویر ارسالی یکی از مخاطبین طی هفته های گذشته مبنی بر هجوم گونه گیاهی مهاجمی به نام کاهوی آبی در استخر طبیعی روستای لیشاوندان دهستان ملاسرای شفت حکایت دارد.

این استخر که حدود ۸ هکتار بوده و جزء مناطق گردشگری و محل زندگی برخی آبزیان بوده و ازطرفی درآمد بخشی از اهالی روستا با فروش ماهی این استخر تامین می شود که در صورت افزایش و تکثیر خود به خود این گونه گیاهی مهاجم و سمی باعث به خطرافتادن زندگی مردم منطقه و حتی انتقال آن به مناطق دیگر می شود هرچند گویا در جلسات شهرستانی هم این مسئله مطرح شده ولی تصمیمات ضرب العجلی برای حل این مشکل اتخاذ نگردیده؛ لذا اهالی این روستا ازنهادهای مربوط خواهشمند هستند هرچه سریعتر نسبت به حل و جمع آوری این گونه گیاهی سمی وخطرناک اقدام نمایند.چرا که احتمال انتقال آن به روستاهای همجوار هم وجود دارد. که در این صورت چندین روستا را درگیر خواهد نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.