کد خبر : 3131
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 ژوئن 2020 - 18:32

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا: 

تبیین ارزش‌های دینی رسالت تبلیغات اسلامی/ زیست‌بوم فرهنگی در صومعه‌سرا اجرایی می‌شود

تبیین ارزش‌های دینی رسالت تبلیغات اسلامی/ زیست‌بوم فرهنگی در صومعه‌سرا اجرایی می‌شود
حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه تبین ارزش‌های دینی از رسالت‌‌های تبلیغات اسلامی است گفت: زیست‌بوم فرهنگی در صومعه‌سرا اجرایی می‌شود.
به گزارش بهجت خبر، حجت‌الاسلام «علیرضا ابراهیم‌زاده» ظهر امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد این ستاد را از ستادهای مهم این سازمان دانست و اظهار کرد: این ستاد به دلیل پیش رو بودن چند مناسبت مذهبی تشکیل شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه نخستین مناسبت مذهبی پیش رو سالروز شهادت رییس مذهب شیعه، امام صادق(ع) است افزود: این روز برای ما حائز اهمیت است و باید ویژه برنامه‌ای در خور شأن این امام عزیز برگزار کنیم.

وی با اشاره به سالروز تاسیس نهاد سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در  تقویم کشور آمده و حائز اهمیت است که در این راستا برای هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده دهه کرامت را از دیگر مناسبت‌های هفته‌های آینده عنوان و تصریح کرد: دهه کرامت از سوم تیر با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و تا سیزدهم تیر ماه ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا خاطرنشان کرد: صومعه‌سرا یک شهرستان ولایتمدار و شهیدپرور است و باید اقدامات در خور شأن به خصوص در حوزه دینی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیشانی شهر صومعه‌سرا، تولمشهر است و از نظر تبلیغات محیطی باید پیشرو باشد اظهار کرد: باید شهر گوراب‌زرمیخ و صومعه‌سرا هم در زمینه مناسبت‌های ملی و مذهبی تبلیغات محیطی داشته باشند.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ۲ رسالت مهم تبیین اسلام ناب محمدی و رصد هوشمندانه در مقابل ترفندهای دشمنان این انقلاب و کشور را همواره گوشزد می‌کنند افزود: شیوه تبلیغات در تبلیغات اسلامی تغییر کرده است.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف با یکصد نفر از جوانان انقلابی شهرستان هسته‌های سختی را تشکیل داده ایم گفت: بحث زیست بوم فرهنگی را در دستور کار داریم تا محوریت کارهای فرهنگی را بر عهده بگیریم.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.