کد خبر : 1906
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 ژانویه 2020 - 9:15

نامه پزشک فوق تخصص قلب به رئیس بیمارستان حشمت:

اسم اینجانب را از لیست آنکالی های قلب و عروق حذف نمائید تا به جرم گناه نکرده، علیه بنده پرونده سازی نشود!

اسم اینجانب را از لیست آنکالی های قلب و عروق حذف نمائید تا به جرم گناه نکرده، علیه بنده پرونده سازی نشود!

در نامه فوق تخصص قلب گیلان به رئیس بیمارستان حشمت آمده است: اسم اینجانب را از لیست آنکالی های قلب و عروق حذف نمائید تا به جرم گناه نکرده، علیه بنده پرونده سازی نشود!

به گزارش بهجت خبر، دکتر محمد اسماعیل رضایی فوق تخصص قلب و عروق و استادیار تمام وقت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در یادداشتی خطاب به پروفسور برزیگر رئیس بیمارستان حشمت رشت نوشت:

بسمه تعالی
ریاست محترم بیمارستان دکتر حشمت رشت، جناب استاد برزیگر

سلام علیکم

احتراما همانگونه که مستحضرید سالهاست حوزه جراحی قلب این بیمارستان دولتی و دانشگاهی از مشکلات عدیده رنج می برد. از جمله عدم انجام به موقع و تاخیر طولانی در انجام جراحی های اورژانسی قلب، تعطیلی چندین ساله کلینیک جراحی قلب این مرکز، مجبور شدن بخشی از بیماران بستری نیازمند جراحی های قلب اورژانسی به رضایت شخصی برای ترک این بیمارستان و تقبّل خطرات جانی ناشی از طی مسیر تا تهران، عدم انجام برخی جراحی های خاص در این مرکز و نیز معضلات دیگری که مجال ذکر آن در این نوشتار نیست. تشکیل جلسات متعدد برای بررسی و چاره جویی مشکلات مربوط به جراحی قلب این مرکز که از جانب حضرتعالی در طول مدت کوتاه ریاستتان بر این بیمارستان برگزار شده است اقدامی بجا و درخور تقدیر و تشکر می باشد و خود شاهدی است بر وجود مشکلات و معضلات متعدد در این حیطه که بیماران محروم را متاثر نموده است. متاسفانه در موارد متعددی تبعات معضلات موجود در حوزه جراحی قلب این بیمارستان بی جهت گریبانگیر برخی دیگر گردیده است. از جمله آن میتوان به پرونده دیگری اشاره نمود که برای اینجانب در نظام پزشکی رشت تشکیل شده و بعد از گذشت بیش از یکسال از روند رسیدگی به این پرونده و توضیحات مبسوط و مستدل اینجانب هنوز مفتوحه باقی مانده است. عجیب اینکه رییس قبلی این بیمارستان که در نهاد مذکور هم دارای سمت می باشد بدون کوچکترین اشاره ای به کاستی های بزرگ و عدیده موجود در بخش جراحی قلب بیمارستان دکتر حشمت که خود سالهای طولانی تصدی آنرا در دست داشته، اینبار نیز علیه اینجانب دست به قلم برده و بنده را متهم به کم کاری در انجام امورات بیمار جراحی نموده است و شواهد امر حاکی از آن است که عنقریب یکبار دیگر علیه اینجانب بدون گناه حکم صادر خواهد شد. سوال اینجاست که آیا گرفتن پذیرش از مرکز معتبر تهران بدلیل نبود امکانات جراحی قلب در این مرکز برای بیمار نیازمند جراحی قلب اورژانس بلافاصله بعد از تشخیص توسط اینجانب و اعزام سریع بیمار با امکانات و اکیپ لازمه ، اقدامی شایسته تقدیر است یا توبیخ و محکومیت ؟ آیا مسوولین ذیربط بجای متهم کردن افراد بیگناه نباید به فکر حل و فصل کاستی های مهم جراحی قلب استان گیلان باشند ؟
با توجه به مشکلات مذکور مستدعی است از ماه جاری به بعد حداقل تا زمانیکه حضور و پاسخگویی جراحان قلب برای انجام امور اورژانسی بیماران این مرکز تثبیت نگردیده است، اسم اینجانب را از لیست آنکالی های قلب و عروق این مرکز حذف نمایید تا دیگر بیماری به اسم اینجانب در این بیمارستان بستری نشود و بیش از این بنده و بیمارانم تحت تاثیر تبعات منفی حاصل از وضع موجود قرار نگیریم و بیشتر از این به جرم گناهان نکرده علیه اینجانب پرونده سازی نشود .

با احترام

دکتر رضایی

۹۸/۱۱/۰۲

 

 /گیلانستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.