کد خبر : 2215
تاریخ انتشار : شنبه 8 فوریه 2020 - 14:54

مدیر کل اسبق کمیته امداد گیلان و کاندیدای ترک زبان انتخابات رشت در جمع اصحاب رسانه:

مدیر جهادی باید از جنس مردم و برای مردم باشد/رنج برنج در مجلس تبیین نشده است

مدیر جهادی باید از جنس مردم و برای مردم باشد/رنج برنج در مجلس تبیین نشده است

صبح امروز علیرضا محمدی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه شهرستان رشت با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان داشت: انقلابی که در سال ۵۷ با هدایت امام عزیز به وقوع پیوست با محوریت مردم و با رمز وحدت کلمه مبتنی بر دین و ارزشهای دینی همراه بوده است.

به گزارش بهجت خبر؛ مدیر کل اسبق کمیته امداد استان گیلان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی جهان را به لرزه درآورده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون با آبیاری توسط خون شهدا ادامه پیدا کرده در چهل سالگی قوت و قدرت خود را ثابت کردند.
وی در اشاره به شهادت ناجوانمردانه شهید سردار سلیمانی افزود: ابتدا مردم در حضوری کم نظیر و بی نظیری و سپس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک شبیه خون انتقام سختی از آمریکا گرفتند.
علیرضا محمدی با تاکید بر ضرورت ترسیم مدیریت جهادی یادآور شد: این مدیریت باید در تراز جمهوری اسلامی باشد و مدیران و نمایندگان باید یک فرد انقلابی به معنای واقعی باشند . اگر امروز شاهد توسعه با شیب کند هستیم به دلیل عدم وجود مدیر جهادی است.
مدیرکل اسبق کمیته امداد گیلان افزود: مدیر جهادی باید از جنس مردم و برای مردم باشد، امروز شکاف بسیار زیادی بین مردم و مسئولین به لحاظ سبک اسلامی مشاهده شده می شود.
وی در اشاره به ظرفیت های گیلان اذعان داشت: گیلان در مقایسه با سایر استانها از ظرفیتهای بالقوه ای برخوردار است که خاص گیلان است اما متاسفانه این ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل نشده است
محمدی از عدم رسیدگی به کشاورزی استان سخن گفت و افزود: گیلان به لحاظ مالکیت زمین به کشاورزان از محدودیت خاصی برخوردار است به طور متوسط هر کشاورز ۶ دهم زمین را در اختیار دارد.
مدیر کل اسبق کمیته امداد گیلان بااشاره به عدم استفاده و بهره برداری صحیح از محصولات استراتژیکی یادآور شد: متاسفانه رنج برنج در مجلس تبیین نشده امروز اگر درک درستی از کشاورز و کاشت و برداشت محصول برنج داشته باشیم مشکلات بخش کشاورزی در حوزه برنج گیلان حل خواهد شد.
او گفت: متاسفانه گیلان در حوزه کشاورزی مالکان غایب دارند، و این بزرگترین دغدغه کشاورزان گیلان است.
محمدی از بی توجهی مدیران به صنعت گیلان سخن گفت و یادآور شد: حرکت سرمایه گذاران به دیگر استان ها نشان از عدم توجه مدیران و نمایندگان به بخش صنعت است.
او گفت: امروز نمایندگان با وزرا نباید لابی گری کنند امروز نماینده وقت خود را برای غزل و نصب مدیران میگذارد، تا بحث نظارت و حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف.مشکلات امروز مردم اشتغال و تولید و تورم و.. است و نماینده باید پیگیر این موضوع باشد.
محمدی گفت: امروز گیلان متعلق به ۸۵ میلیون نفر است و لذا برای رشد و توسعه گیلان باید از منابع ملی استفاده کرد.

/ سمیه جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.