کد خبر : 5812
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 سپتامبر 2022 - 15:41

مرضیه قربانی؛

چگونه مدرسه را جالب و ارزشمند کنیم

چگونه مدرسه را جالب و ارزشمند کنیم

به گزارش بهجت خبر؛ چگونه مدرسه ایی مطلوب برای دانش آموزان بسازیم که آن را دوست داشته باشند باید راه کارهایی را کشف کنیم که بتوان دانش آموزان را جذب نموده و آنان را با میل و رغبت در محیط مدرسه نگاه دارد. مشخص کنید که دانش آموزان در چه مقطع سنی و رشدی هستند

به گزارش بهجت خبر؛ چگونه مدرسه ایی مطلوب برای دانش آموزان بسازیم که آن را دوست داشته باشند باید راه کارهایی را کشف کنیم که بتوان دانش آموزان را جذب نموده و آنان را با میل و رغبت در محیط مدرسه نگاه دارد.

مشخص کنید که دانش آموزان در چه مقطع سنی و رشدی هستند در چه مواردی ناتوان وچه مواردی توانا هستند به چه چیزهایی علاقه مند ند و برای چه کارهایی مستعدند.
مشخص کنید که نیازهای دانش آموزان چیست؟ چه چیز را ترجیح می دهند و سپس رهنمودهای آموزشی را با این نیازها و اولویت ها وفق دهید.
دانش آموزانتان را در انتخاب فعالیت ها و موضوعات و عناوین درسی یاری دهید و به موضوعات و عناوینی که بطور طبیعی از جذابیت برخوردار نیستند کمی چاشنی اضافه کنید. و نیز می توانید برای دانش آموزان از کارایی و مفید بودن مطالب صحبت کنید و
با تناسب مواد درسی از روشهای تسهیل کننده آموزشی بهره بگیرید تا فهم موارد و مسایل درسی برای دانش آموزان روان و آسانتر باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.