کد خبر : 2558
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مارس 2020 - 2:09

فرماندار فومن:

در اختیار قرار دادن ۴ دستگاه تب سنج توسط ارتش به منظور انجام اقدامات مراقبتی/ برخورد با قانون شکنان و افرادی که سلامت عمومی و جان مردم را به خطر می اندازند/ مردم شعار در خانه بمانیم را تا پایان فروردین ماه عملی کنند

در اختیار قرار دادن ۴ دستگاه تب سنج توسط ارتش به منظور انجام اقدامات مراقبتی/ برخورد با قانون شکنان و افرادی که سلامت عمومی و جان مردم را به خطر می اندازند/ مردم شعار در خانه بمانیم را تا پایان فروردین ماه عملی کنند
فرماندار فومن در یازدهمین جلسه ستاد مدیریت ویروس کرونا در شهرستان گفت: ۴ دستگاه تب سنج توسط ارتش به منظور انجام اقدامات مراقبتی در اختیار شهرستان قرار می گیرد.

به گزاش بهجت خبر، یازدهمین جلسه ستاد مدیریت ویروس کرونا در شهرستان فومن به ریاست محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.
محسنی در این جلسه با بیان این که به فرموده رئیس محترم جمهور دولت تعطیل نیست، بر لزوم برگزاری جلسات ستاد در فواصل ۷۲ ساعته تاکید کرد.
وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری در شهرستان که طرحی ملی است، خواستار تکمیل آن و پوشش ۱۰۰ درصد جمعیت شهرستان شد و افزود: با هماهنگی های انجام شده مقرر گردید ۴ دستگاه تب سنج توسط ارتش به منظور انجام اقدامات مراقبتی در اختیار شهرستان قرار گیرد.
فرماندار فومن با بیان این که سرمایه گذاری در حوزه بهداشت، کاهش هزینه های آتی را دربرخواهد داشت، به لزوم بسته شدن پاساژها و بازار به جز واحدهای صنفی خاص بر اساس مصوبه سران قوا اشاره کرد.
وی با بیان این که در راستای پیگیری های به عمل آمده از سوی مسئولین شهرستان مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به حساب پیمانکار اورژانس بیمارستان فومن واریز شده است، خواستار تکمیل این پروژه در اسرع وقت و اقدام جهت تجهیز آن شد و افزود: شبکه بهداشت در ادامه این اقدام، به منظور دریافت یک دستگاه سی تی اسکن پیگیری های لازم را انجام دهد.
محسنی با تاکید بر این که هیچ فرد تابلو به دستی نباید در شهرستان در شرایط کنونی فعالیت کند، از اقدامات انجام شده به منظور بستن قلیانسراها تشکر و خواستار رسیدگی به معدود موارد باقی مانده شد.


فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود خواستار ادامه نظارت مستمر و قاطعانه بر عملکرد نانوایی ها و همچنین سایر اصناف مرتبط در شهرستان شد.
وی با بیان این که طبق مصوبه این ستاد، اداره صمت مکلف به ارائه آمار تجمیعی درخصوص تولید و تهیه اقلام بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در فاصله بین جلسات ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان است، خواستار دقت نظر در ارائه آمار تجمیعی شهرستان توسط رئیس این اداره با همکاری سایر دست اندرکاران به جلسه شد.
فرماندار شهرستان فومن با تشکر از تلاش های اصناف، بازاریان و دست اندرکاران حوزه های مختلف و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در این ایام که در کنار دولت و مردم بوده اند، خواستار برخورد با قانون شکنان و افرادی شد که سلامت عمومی و جان مردم را به خطر می اندازند.
محسنی همچنین با تشکر از فعالان رسانه ای و تلاش های خبرنگاران شهرستان در فضای مجازی، از فرهنگ سازی و انعکاس صحیح اخبار و تلاش های انجام شده در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
فرماندار شهرستان در پایان سخنان خود خواستار این شد که مردم شهرستان فومن شعار در خانه بمانیم را تا پایان فروردین ماه عملی کنند و از مسافران و گردشگران درخواست کرد از ورود به شهرستان خودداری نمایند.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.