کد خبر : 2810
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 می 2020 - 0:53

دبیر هیئت فوتبال فومن؛

فوتبال فومن امتیازی را از کف داده که سالها باید در حسرت آن بسوزد

فوتبال فومن امتیازی را از کف داده که سالها باید در حسرت آن بسوزد

به گزارش بهجت خبر؛پیرو درخواست تنی چند از جوانان فومنی برای پیگیری وضعیت استادیوم آزادی فومن به سراغ دکتر رضا بابایی دبیر هیئت فوتبال این شهرستان رفتیم و دقایقی با او به گفتگو نشستیم: ۱- با سلام و وقت بخیر درباره تعویض چمن تنها زمین فوتبال فومن به چمن مصنوعی در برهه زمانی که فومن

به گزارش بهجت خبر؛پیرو درخواست تنی چند از جوانان فومنی برای پیگیری وضعیت استادیوم آزادی فومن به سراغ دکتر رضا بابایی دبیر هیئت فوتبال این شهرستان رفتیم و دقایقی با او به گفتگو نشستیم:
۱- با سلام و وقت بخیر درباره تعویض چمن تنها زمین فوتبال فومن به چمن مصنوعی در برهه زمانی که فومن هیچ زمین ورزشی نداشت لطفا توضیح بدهید؟
عرض سلام خدمت علاقمندان به ورزش بویژه فوتبال،واقعیت این هست که تا این جای کار حدود ۱/۳ میلیارد تومان صرف زیر ساخت زمین فوتبال ورزشگاه آزادی فومن شده، و یقینا برای تکمیل پروژه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم و سیر صعودی قیمت چمن مصنوعی حدود ۲/۵ میلیارد تومان از این پس اعتبار لازم داریم که مطمنا تامین این مهم نیاز به همگرایی همه دست اندرکاران و پیگیری مجدانه اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن را طلب می کند.
۲-تا چه زمانی باید در انتظار تکمیل پروژه بود؟
ببینید، بخش عمده پروژه که همان زیرساخت هست به پایان رسیده ، بستر آماده شده ، پروژکتورها نصب شده ، سرویس بهداشتی آماده شده و …
لیکن تمام امور معطل نصب چمن مصنوعی است که ان شاالله همانطور که گفتم با پیگیریهای نماینده محترم شهرستان جناب آقای افتخاری و ریاست اداره ورزش و جوانان شاهد تکمیل پروژه خواهیم بود.
۳-آیا میشود یکی از دلایل سقوط تیم شهرداری فومن را بازی نکردن در زمین خودی و در کنار تماشاگران فومنی دانست؟
بله، بی تردید می توان یکی از دلایل مهم در کسب نتایج ضعیف در طول تاریخ باشگاه شهرداری در مجموع یک فصل را عدم دسترسی به زمین خانگی و بهره مندی از امتیاز میزبانی دانست.
متاسفانه با اتخاذ یک تصمیم اشتباه در زمانی اشتباه تر و البته سوء مدیریت در حوزه باشگاه داری از سوی نهاد شهرداری شرایطی ایجاد شد تا نتایجی که می بینیم در انتهای فصل حاصل شود.
یقین دارم حتی مسئولین و بسیاری از علاقمندان هنوز از دامنه این اتفاق تلخ (سقوط به لیگ پائین تر) بواسطه ظهور ویروس کرونا و مسائل پیش آمده در این برهه زمانی مطلع نیستند.
فوتبال فومن امتیازی را از کف داده که سالها باید در حسرت آن بسوزد.
۴-از زمین ۵۰۰۰ن فری انقلاب فومن بعد از ۱۲ سال چه خبر؟
این سوال باید از ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن پرسیده می شد.
متاسفانه این مجموعه اصلا وضعیت مطلوبی ندارد.
ای کاش بجای اقدام به نصب چمن مصنوعی استادیوم آزادی، زمین مجموعه انقلاب زیر بار این حجم از عملیات قرار می گرفت، چرا که مطمئنم راه اندازی چمن مصنوعی در انقلاب فتح البابی می شد برای پیشرفت وضعیت آن مجموعه و تلاش همگانی برای برون رفت از شرایط موجود مجموعه انقلاب، در پایان از شما و کانال خبری شما متشکرم که پیگیر اخبار حوزه فوتبال فومن هستید.

انتهای پیام

/امیدحنیفه زاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.