کد خبر : 3105
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 ژوئن 2020 - 20:11

تشریح اقدامات بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در مقابله با کرونا/ کمک بالغ بر ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان توسط این سازمان

تشریح اقدامات بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در مقابله با کرونا/ کمک بالغ بر ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان توسط این سازمان
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: مجموع کمک های سازمان بسیج کارمندان در مقابله با کرونا در سطح استان ۲میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۲۰۰هزار تومان در ادارات کل بوده است.
به گزارش بهجت خبر، سرهنگ عباس حسینی، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل دفتر خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت یاد سردار سلیمانی و قرائت بخشی از وصیت او خطاب به سیاسیون اظهار کرد: اگر سیاسیون اصول این وصیت را در حیطه کاری خود مبنا قرار دهند موفق خواهند بود.
حسینی با اشاره به اینکه سال ۹۸ با حوادث بسیار و گوناگون سال خوبی نبود اذعان کرد: ابتدای سال با سیل، و در ادامه زلزله، تحریم های ناعادلانه، بحران برف در گیلان، بحران امنیتی در آبان که البته با تدابیر فرمانده سپاه قدس گیلان بی خسارت بود، حادثه کرونا و اوج این حوادث ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی بود که سال ۹۸ را سالی سخت برای جمهوری اسلامی رقم زد.مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در مقابل همه این تهدید ها، فرصت هایی نیز ایجاد شد تصریح کرد: در سیل مردم و جامعه حماسه آفریدند، در کرونا نیز سپاه، فرمانده سپاه قدس و بسیجیان نیز با ورود خود اقدامات بسیار خوبی انجام دادند.

وی افزود: حضور بی نظیر مردم در تشییع سردار سلیمانی نیز نوعی وحدت آفرینی دوباره در بین اقشار ایجاد کرد.

حسینی با اشاره به ۱۷ حوزه کارمندی در سطح استان و ۲۶۰ پایگاه با جمعیت ۲۵هزار بسیجی در سطح ادارات کل گفت: ۷۰ پایگاه در رشت و ۱۹۰ پایگاه در سطح شهرستان ها است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در مرحله اول کرونا بدون دستورالعمل و خودجوش عمل کردیم گفت: ۷هزار ماسک به اداراتی که وضعیت خوبی نداشتند، ۵هزار بسته مواد ضدعفونی کننده، توزیع ۶۰۰لیتر مواد ضد عفونی کننده در سطح ادارات، ضدعفونی ادارات در چندین مرحله توسط فرماندهان پایگاه، اعزام ۲۰نفر از بسیجیان داوطلب به عنوان نماینده سپاه در داروخانه های سطح رشت، معرفی ۱۵بسیجی کارمند به عنوان ناظر در اصناف، حضور داوطلبانه ۳تن از فرماندهان پایگاه در بیمارستان، اهدای خون توسط ۳۰ بسیج کارمند و توزیع ۱۵۰ بسته حمایتی به ارزش ۳۰۰هزار تومان قبل از اسفند ماه از مجموع اقدامات سازمان بسیج کارمندان بود.

وی در ادامه افزود: به مدت ۴۰روز برای پزشکان بیمارستان صحرایی مکانی تهیه کردیم تا استراحت کنند، همچنین در این ایام ارتباط خوبی با شرکت نیوساد در شهرک صنعتی رشت داشتیم و فعالیت هایی نیز در زمینه آگاه سازی انجام دادیم‌.

حسینی با اشاره به سخن رهبر انقلاب در رابطه با رزمایش مواسات خاطرنشان کرد: مردم ما در این رزمایش سنگ تمام گذاشته و بسیاری از معضلات را در سطح استان حل کردند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به تشکیل قرارگاه مواسات به حضور نماینده ولی فقیه و فرماندهی سپاه قدس گیلان ابراز کرد: مجموع کمک های سازمان بسیج کارمندان در سطح استان ۲میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۲۰۰هزار تومان در ادارات کل بوده که ۷۸۴میلیون و ۵۰ هزار تومان کمک ادارات کل و ۱میلیارد و ۴۲۵میلیون و ۱۵۰ هزار تومان توسط حوزه های کارمندی نواحی بود.

وی افزود: در ادارات کل کمک ها شامل ۱۶۱۲بسته سبد کالا به ارزش ۳۰۰هزار تومان، ۹۲عدد بن خرید کالای ۳۰۰هزارتومانی فروشگاه رفاه، ۹۰۹کارت هدیه بانکی به ارزش ۲۵۰هزار تومان، ۱۵۲ بسته کارت ۳۰۰هزار تومانی است.

حسینی به توزیع ۲۰۰کیلو مرغ، توزیع گوسفند قربانی کامل، اهدای ۲۵۰۰گونی آرد توسط اداره غله به موکب ها و اهدای نان در منطقه محرومین اشاره کرد و گفت: در مجموع ۵۷۳۶ بسته بالغ بر ۱میلیارد ۷۲۰میلیون تومان بسته حمایتی در قالب بسته مواسات در سطح استان توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه ما به هیچ عنوان از منابع دولتی استفاده نکرده و همه کمک ها از افراد تهیه شده است گفت: یکی از شاخص های سازمان بسیج کارمندان خدمت به مردم است و تلاش کردیم همیشه این شاخص را به عمل برسانیم.

وی با اشاره به اجرای میز خدمت در سطح مساجد، مصلی ها و مناطق محروم ادامه داد: ۱۷بهمن ۹۸ در آخرین میز خدمت در مصلی رشت ۴۷ مدیرکل ادارات از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کردند.

حسینی با تاکید بر پیگیری جدی سلامت اداری و مبارزه‌ با فساد خاطر نشان کرد: زمانی که یک مدیر کل به صورت جدی این موضوع را پیگیری کند سلامت اداری آن اداره تضمین می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان رفع موانع تولید توسط دستگاه‌ها، پیگیری و مطالبه گری تکریم ارباب رجوع، حمایت از نیروهای ارزشی و جهادی در سطح ادارات و پیگیری و مطالبه گری امر به معروف و نهی از منکر در ادارات را نیز از وظایف سازمان بسیج کارمندان برشمرد.

وی افزود: موفق شدیم با تعامل ها، ۲۳۸متر زمین در میدان انتظام به ارزش ۵میلیارد تومان توسط اداره راه‌ جهت احداث محل دفتر سازمان بسیج کارمندان نیز تهیه کنیم.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.