کد خبر : 6208
تاریخ انتشار : جمعه 23 فوریه 2024 - 21:02

امام‌جمعه موقت رشت:

نمایندگانی انقلابی‌تر از مجلس یازدهم را برگزینید

نمایندگانی انقلابی‌تر از مجلس یازدهم را برگزینید

امام‌جمعه موقت رشت گفت: مردم با حضور حداکثری توأم با شور و شعور و بصیرت انقلابی در انتخابات پیش‌رو نمایندگانی شایسته، اهل‌فن، اصلح، مورداعتماد و انقلابی‌تر از مجلس شورای اسلامی یازدهم را برگزینند.

به گزارش بهجت خبر؛ حجت‌الاسلام احمد طیبی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر ضمن اشاره به خطاب رهبر معظم انقلاب به مجلس یازدهم به‌عنوان مجلس انقلابی اظهار کرد: مردم ۴۱ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مجلسی را شکل دادند که نایب امام‌زمان (عج) آن را مجلس انقلابی خطاب کردند و بعد از آن در صحنه دیگری از انتخابات، دولت مردمی و انقلابی را تشکیل دادند.

وی در ادامه به حضور پرشور و شعور مردم در صحنه‌های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: مردم بعد از شرکت پررنگ‌شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن که تعجب همگان را موجب شد، در آستانه یک امتحان و آزمایش دیگر در انتخابات ۱۱ اسفندماه قرار دارند و به‌طورقطع سربلند بیرون می‌آیند که در این راستا مردم بایستی با حضور حداکثری توأم با شور و شعور و بصیرت انقلابی در انتخابات پیش‌رو نمایندگانی شایسته، اهل‌فن، اصلح، مورداعتماد و انقلابی‌تر از مجلس شورای اسلامی یازدهم را برگزینند.

امام‌جمعه موقت رشت با بیان اینکه مردم می‌توانند نامزدهای شایسته و توانمند و اصلح را به همدیگر معرفی و تبلیغ کنند، تصریح کرد: این تبلیغ نباید بر اساس منویات جناحی، منطقه‌ای و فامیلی باشد؛ بلکه باید شایستگی، توان و تخصص فرد یا افراد مدنظر قرار گرفته و تبلیغ شود.

حجت‌الاسلام طیبی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات باید از سیاه‌نمایی پرهیز کنند و آثار و برکات نظام را زیر سؤال نبرند؛ اگرچه مشکلات وجود دارد؛ اما نظام مقدس جمهوری اسلامی برکات، موفقیت‌ها و دستاوردهای قابل‌توجهی داشته است، گفت: نامزدهای انتخابات همدیگر را تخریب نکنند و همچنین از بداخلاقی‌های انتخاباتی که مصادیق آنها روشن است اعم از خریدوفروش آرا و مانند آن به‌شدت پرهیز نمایند.

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به نگرانی کشاورزان در حوزه برنج و باقیمانده مطالبات چای‌کاران اشاره و خاطرنشان کرد: دراین‌ارتباط اقداماتی در حال انجام و خبرهای خوشی در راه است و مسئولان دراین‌ارتباط اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

/انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.