کد خبر : 3265
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 سپتامبر 2020 - 23:43

در چهارمین روز از دفاع مقدس:

برگزاری ویژه مراسم در جوار شهدای گمنام ماسوله

برگزاری ویژه مراسم در جوار شهدای گمنام ماسوله
در چهار مین روز از دفاع مقدس ویژه مراسمی در جوار شهدای گمنام ماسوله برگزار گردید.

به گزارش بهجت خبر، در چهار مین روز از دفاع مقدس ویژه مراسمی در جوار شهدای گمنام ماسوله برگزار گردید.
مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان در جوار شهدای همیشه جاوید و گمنام گفت: این شهدا برای ما هم راه بودند و هم رهنما.
وی افزود: بزرگترین هنر شهید این است که مرگ را خودش انتخاب می کند ؛ وی ادامه داد: هرآنچه که ما در دفاع مقدس بدست آوردیم حاصل خون این ستارگان پرفروغ و بی غروب ایران و اسلام است.
حجه الاسلام بخشش بیان داشت: بعضی می خواهند این مقطع درخشان را تحریف کنند ما باید به این دفاع مقدس ببالیم و افتخار کنیم.
وی گفت: دفاع مقدس دفاع بود، دفاع از ارزش های اسلامی یک نظام توحیدی و ولایی، دفاع از نظام انقلابی، این دفاع مقدس هم بود برای اینکه دفاع حق از باطل، مظلوم در برابر ظالم بود، دفاع از جبهه حق بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن در ادامه گفت: دفاع مقدس برای ما سراسر برکت و افتخار بود و این قابل کتمان نیست، در ۲۰۰ سال اخیر هر جنگی علیه ما بود قسمتی از خاکمان رفت به دست اجنبی ها افتاد، در دفاع مقدس ۱ متر از خاکمان نرفت.
وی هدف صدام و حزب بعث از حمله به کشورمان را ساقط کردن نظام اسلامی در مرحله اول، بعد از آن تجزیه ایران اسلامی و سپس جدا کردن خوزستان از ایران و معرفی خود بعنوان رهبری جهان عرب عنوان کرد و گفت: ۴۰ کشور به صدام کمک کردند در مقابل ملت ما چه چیزی داشت؟

وی به نقل از یکی از سرداران سپاه گفت: عراق تهران و قم را با موشک می زد ما در ابتدای جنگ نمی توانستیم موشکی درست کنیم با ۱ کیلو وزن مواد منفجره بغداد را بزند، استقامت و صبوری رزمندگان ما بود ایستادند و پیروز شدند، همه حمایت ها از دشمن ما شد ، آیا نصرت با آنان بود؟
صدام به هیچ کدام از اهداف خود نرسید امروز ما کجا هستیم آنها کجا.
حجه الاسلام بخشش ادامه داد: کشورهای حامی صدام الان شدند گاو شیر ده و التماس می کنند برای ارتباط با رژیم کودک کش امروز ما نیاز داریم به دفاع مقدس، وی گفت:
امروز در دل مردمی که در حال پایداری هستند، شک و تردید ایجاد می کنند، امروز ما باکری، همت، سلیمانی ها نیاز داریم که مشکل گشا بودند، مدیران و مسئولین ما یاد بگیرند، با تمام وجود با مشکلات و سختی ها ساختند و پای آرمان های ایستادند.

ما وصیت نامه شهیدی یادمان نمی رود که می گفت: من دارم می روم ، پدر مادر پیر چند تا بچه دارم، از مال دنیا هیچ چی نداریم سر پل صراط یقه شما را می گیریم.
وی تاکید کرد هیچ کدام از ما در مخاطب بودن شهدای ما استثنا نیستیم.
وی در پایان گفت : تحریف آنقدر واقعیات را وارونه جلوه می دهند ، که در زمان شهادت امام علی(ع) در مسجد کوفه می گفتند مگر علی نماز هم می خواند ، دستگاه تبلیغاتی بنی امیه اینطور کار می کرد ، امروز ما باید به چشمان همیشه بیدار این ملت، رهبری امت نگاه کنیم تا از جریان تحریف دور بمانیم و این ایام الله ها را گرامی بداریم.

/انتهای پیام
/روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.