کد خبر : 3387
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 اکتبر 2020 - 20:50

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان فومن:

توزیع آش نذری بین ۱۰هزار نفر در اربعین حسینی/ برگزاری مراسم اربعین با مداحی “حسین هوشیار” در مصلی فومن

توزیع آش نذری بین ۱۰هزار نفر در اربعین حسینی/ برگزاری مراسم اربعین با مداحی “حسین هوشیار” در مصلی فومن
 مسئول ستاد عتبات عالیات فومن با بیان اینکه برنامه باشکوه اربعین امسال در مصلی جدید این شهرستان با مداحی حاج حسین هوشیار برگزار می‌شود گفت: ۱۰هزار کاسه آش یک کیلویی به همین مناسبت در فومن توزیع می‌شود.

به گزارش بهجت خبر، حسن قدیمی ضمن تسلیت ایام اربعین شهادت امام حسین (ع) با اشاره به اینکه امسال مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا موکب شهدای فومن خدمات برای زوار اربعین ارائه نمی‌کند اظهار کرد: امسال هم‌زمان با شیوع کرونا و همچنین آغاز ماه محرم موکب شهدای فومن اقدام به تهیه و توزیع نان صلواتی کرد.

وی افزود: این اقدام به مدت ۶روز و از آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد و در هر روز، ۵هزار قرص نان تولید و بسته بندی شده و در داخل شهر و همچنین روستاهای اطراف توزیع شد.

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان فومن ادامه داد: در حادثه سیل تالش نیز موکب شهدای شهرستان اقدام به تهیه و جمع‌آوری یک نیسان از ارزاق و نیازمندی‌های اولیه سیل‌زدگان کرد که این ارزاق به شهرستان تالش ارسال شد.

قدیمی با بیان اینکه موکب شهدای فومن در اجرای طرح نور هم مشارکت داشت است گفت: در این طرح، لوازم‌التحریر و وسایل مورد نیاز تعدادی از دانش آموزان نیازمند فومنی تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

مدیر اجرایی موکب شهدای فومن درباره برنامه‌های روز اربعین امسال این موکب نیز اظهار کرد: در روز اربعین امسال هم، موکب شهدا علاوه بر توزیع غذای گرم، ۱۰هزار کاسه آش نذری یک کیلویی بین خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در کمک به سیل‌زدگان خوزستان و همچنین اجرای برنامه‌های ایام شهادت سردار سلیمانی، موکب شهدای فومن فعالانه حضور داشته است اظهار کرد: این موکب، بعد از اربعین سال گذشته تاکنون، ۲۰میلیون تومان بابت کمک به بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری کرده و در اختیار ستاد عتبات استانی قرار داده است.

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان فومن گفت: کمک‌های مردمی به ستاد علی‌رغم اینکه امسال برنامه پیاده‌روی وجود ندارد ادامه دارد و مردم همچنان نذرهای خودشان را تحویل این ستاد می‌دهند و برای برنامه اربعین امسال هم تاکنون بیش از ۴۰۰کیلوگرم برنج از سوی مردم تحویل ستاد شده است.

قدیمی در پایان اظهار داشت: برنامه باشکوه اربعین امسال ظهر روز اربعین با مداحی حاج حسین هوشیار و سخنرانی حجت‌الاسلام محمدامین نقدی، امام جمعه فومن در مصلی جدید این شهر و با مشارکت هیئت‌های مذهبی شهرستان برگزار خواهد شد.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.