کد خبر : 3417
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اکتبر 2020 - 19:09

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان:

در جنگ اقتصادی ما آرایش جنگی وجود ندارد/ در آینده با کاهش شدید صادارات مواجه میشویم

در جنگ اقتصادی ما آرایش جنگی وجود ندارد/ در آینده با کاهش شدید صادارات مواجه میشویم
 هادی تیزهوش تابان در این جلسه با اشاره به مشکلات ارزی کشور اظهار کرد: ارز صادرات باید بازگردد و ارزش گذاری کالا به دلار و یورو نباید انجام شود زیرا ارزش پولی کشور پایین می آید، و می بایست به شکل ریال باشد.

به گزارش بهجت خبر، هادی تیزهوش تابان بعد از ظهر امروز در جلسه مدیران اقتصادی استان گیلان با مجمع نمایندگان در سالن اجتماعات این سازمان با بیان اینکه ما قوانین خوبی داریم ولی در بحث اجرایی دچار مشکل هستیم اضافه کرد: بنظر میرسد در جنگ اقتصادی ما ارایش جنگی و برنامه ای وجود ندارد و هرروز یک ایین نامه و بخشنامه جدیدی ارائه میشود که یکدیگر را نقض میکنند‌ و با چنین شرایطی کار کردن سخت است.

در آینده با کاهش شدید صادارات مواجه میشویم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: در آینده با کاهش شدید صادارات مواجه میشویم و با این وضعیت در چند ماه اینده هیچ کارت بازرگانی موردی هم صادر نخواهیم داشت بعنوان مثال اگر ١٠٠ دلار صادرات داریم بایستی ١۶٠ دلار به ما بازگردد.

تیزهوش تابان با اشاره به اینکه ما در بحث اجرایی دچار مشکل هستیم تصریح کرد: ما هر روز با یک بخش نامه و ایین نامه جدید که یکدیگر نقض می کنند مواجه هستیم که با چنین شرایطی کار کردن سخت است و دولت و مجلس بایستی یک کار اساسی در این مورد داشته باشند.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.