کد خبر : 3789
تاریخ انتشار : جمعه 23 اکتبر 2020 - 10:45

فومن مهد فوتبال است و از مسئولین انتظار می رود استعداد ها را تنها نگذارند

فومن مهد فوتبال است و از مسئولین انتظار می رود استعداد ها را تنها نگذارند
جواد تقوی نوجوان فوتبالیست فومن: فومن، مهد فوتبال است، از مسئولین انتظار می رود استعداد ها را تنها نگذارند.

به گزارش بهجت خبر، جواد تقوی نوجوان ۱۶ ساله مستعد ورزشی دانش آموز پایه دهم علاقه ویژه ای به فوتبال و هیجان آن دارد، تقوی سابقه چند ساله در رشته های موی تای و بوکس زیر نظر استاد حسین منزوی و ۳ سال در فوتبال ، زیر نظر مربیان عباس محمدی زاده و آرمان برقی در آکادمی فوتبال شهرداری فومن دارد.
وی از افتخار آفرینان سال های اخیر شهرستان فومن بوده و در سال ۹۷ افتخار کسب مقام دوم و سپس مقام اول در استان و پس از آن مقام اول در سطح شهرستان در رشته موی تای را احراز نموده است.
تقوی مهم ترین علت جدائی اش از موی تای و بوکس را عدم حمایت و رسیدگی مسئولان ورزشی مطرح کرد، ضمن اینکه پارگی مویرگ های بینی بر اثر شدت ضربات حریف عامل دیگری از این مهم بود. غافل از اینکه هر رشته ورزشی در فومن مورد بی مهری قرار می گیرد.

جواد تقوی در ورزش پرطرفدار ایران و جهان در پست دفاع راست استعدادش را به نمایش گذارده و آرزو دارد در تیم محبوب و مورد علاقه اش استقلال توپ بزند.

الگو های این نوجوان ورزشکار در ایران وریا غفوری بازیکن تیم استقلال، خارجی دنی کارواخال بازیکن تیم رئال مادرید است.

۱) ورزش را به چه تشبیه می کنید؟

ورزش بمعنای واقعیِ یک عشق است، هر رشته ای که باشد.
ضامن مطمئن سلامتی و شبیه یک زندگی پرفراز و نشیب که آخر آن هموار خواهد شد. آن وقت نتیجه تلاش سالیان متمادی را به عینه می بینی و برایت لذت و شادمانی به بار می نشیند.

۲) در مستطیل سبز بدنبال چه می گردی؟

مستطیل سبز یعنی جنگ، جدال.

بدنبال آرزوی خود که بارور کنم و به آنچه می خواهم در عرصه فوتبال، بدان برسم.

وارد زمین که شوی کلی انرژی اعم از مثبت و منفی دریافت می کنی. باید خود را مسوول بدانی،زیرا هواداران ،انتظار پیروزی دارند و باید برای کسب پیروزی، جنگید.

۹۰ دقیقه عشق، برای دل خود و شادی دل هواداران، این شادی و شَعَف، وصف نشدنی است.

۳) با شنیدن کلمات زیر یاد چه جملاتی می افتید ؛ گلر، موفقیت، توپ و تور

گلر: داشتن گُلِر خوب نعمت است. این نعمت شامل هر تیم نمی شود. گلر خوب اشتباهاتت را جبران می کند و با خیالی آسوده می توانی به آن اعتماد کنی.

موفقیت: برای موفقیت همیشه نباید فوق العاده باشی، موفقیت یعنی پشتکار، و تلاش کردن برای خواسته هایت، بعد از این، فوق العاده بودن، خودش به سراغت خواهد آمد.

توپ و تور: یاد ِ توپ ِ پلاستیکی ِ داشته و توری که نداشته ایم و جای آن دو عدد سنگ می گذاشتیم و در کوچه های خاکی محل لحظات شیرین و ماندگاری را سپری می کردیم. یاد و تداعی آن روزها و خاطراتی که به مانند برق گذشتند و تنها تجربه ای را برای من آفریدند، می افتم و آن روزگاران را گرامی میدارم

۴) برنامه آینده ات چیست؟

آماده سازی برای آینده ای نه چندان دور جهت افتخار آفرینی برای شهرم که هنوز مهد استعداد های فراوان است. امیدوارم بتوانم آرزوهایم را به تحقق برسانم و در تیم های بزرگی چون استقلال توپ بزنم.

ضمن اشاره به اینکه پوشیدن لباس تیم ملی آرزوی هر فوتبالیستی است و من نوید می دهم این اتفاق برایم رقم می خورد.

۵) مشکلات تیم چیست و چه توقعی از مسئولان ذیربط دارید؟

نداشتن امکانات اولیه شامل زمین برای تمرین، بزرگترین مشکل و نقص در پرورش یک ستاره فوتبال برای شهر من است. برای فومن تاسف بر انگیز خواهد بود که مربیان بدنبال زمین تمرین ، گردن کج کنند و با مشقت بتوانند محلی برای بازیکنان تهیه کنند. نبود یک حامی دلسوز، خلآ بزرگی در کار ورزش است.
فومن، مهد فوتبال است، از مسئولین انتظار می رود استعدادها را تنها نگذارند.

از مسئولان شهرستان فومن درخواست می کنم برای جامعه ورزش فومن دلسوزی و حمایت شان کنند.
قدردان زحمات مربیان بویژه عباس محمدی زاده که یاور و همراه ورزشکاران هستند، باشند و امکانات مورد نظر را در اختیار این عزیزان قرار دهند که این ها از کمترین امکانات بهره مندند

یک خاطره :

زمانی که در رده نونهالی بودم و بدلیل بازی خوب، مقابل نوجوانان در یک بازی دوستانه قرار گرفتم، از شدت ذوق و هیجان برای این انتخاب خوب، هنگام شروع بازی متوجه شدم، کلیه لوازم ورزشی، من جمله؛ البسه، استوک و… را جا گذاشته ام.

در پایان از پدر و مادرم یاران همیشگی ام، مربیان دلسوزم عباس محمدی زاده و آرمان برقی حامی و دلسوز واقعی فوتبال جناب رحیم فتحی نژاد و کلیه عزیزانی که مراقب تیم هستند و در همه حال فراتر از انتظار به ما دست یاری داده اند، تقدیر و تشکر       می کنم.
اگر بخت مدد کند روزی جبران محبت خواهم نمود و پرچم ایران را در آسیا به اهتزاز در خواهم آورد.

/انتهای پیام

/آسیه جمالی گشتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.