کد خبر : 4091
تاریخ انتشار : جمعه 6 نوامبر 2020 - 16:31

امام جمعه فومن:

یک اتاق اقتصادی برای مدیریت بازار ایجاد شود/ مسئولین و دستگاه های متولی امور باید با هماهنگی مشکلات مردم را حل کنند/ هرکسی رئیس جمهور آمریکا شود سیاست مهار ایران را رها نمی کند/ هرکسی که فقط به فکر منافع خودش باشد نیز مستکبر است/ برای حل مشکلات باید چشم به داخل کشور داشته باشیم

یک اتاق اقتصادی برای مدیریت بازار ایجاد شود/ مسئولین و دستگاه های متولی امور باید با هماهنگی مشکلات مردم را حل کنند/ هرکسی رئیس جمهور آمریکا شود سیاست مهار ایران را رها نمی کند/ هرکسی که فقط به فکر منافع خودش باشد نیز مستکبر است/ برای حل مشکلات باید چشم به داخل کشور داشته باشیم
امام جمعه فومن در خطبه های این هفته گفت: در داخل شهرستان حتما یک اتاق اقتصادی برای مدیریت بازار ایجاد شود.

به گزارش بهجت خبر، حجت الاسلام و المسلمین محمدامین نقدی امام جمعه فومن، پس از دعوت خود و مردم به تقوای الهی گفت: باتوجه به فرمایش رسول مکرم اسلام، همه برای هم دعاکنیم که خداوند دعا برای یکدیگر را سریعتر اجابت میکند.

محمدامین نقدی تصریح داشت: رسول اکرم در روایتی فرمودند اگر کسی در روز جمعه غسل کند، به سوی نمازجمعه قدم بردارد و به خطبه های امام جمعه گوش دهد برای هرقدمش پاداش یک سال عبادت لحاظ می شود.

امام جمعه فومن باتوجه به این روایت گفت: خداوند‌متعال دنبال بهانه است تا بندگان از ثواب ها بهره مند شوند واگر در طول هفته خطایی از آن ها سرزده و پرونده عمل سنگین شده باشد در روز جمعه خدا کمک میکند تا از نعماتش استفاده کنیم و امیدواریم این اعمال تا روز قیامت همراهمان بماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدامین نقدی باعنایت به بیانات رهبرعظیم الشان انقلاب در سالروز ولادت پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص) بیان داشت: حضرت آقا باتوجه به مشکلات امروز جامعه گفتند خیلی از مشکلات امروز کشورمان ربطی به تحریم ها ندارد. بسیاری از کالاهایی که در داخل تولید میشود به واسطه دلالی ها و ناهماهنگی بین مسئولین مربوطه به گرانی غیرقابل توجیه تبدیل شده اند.

نقدی گفت: مسئولین و دستگاه های متولی امور با هماهنگی باید مشکلات را حل کنند. اینکه یک اداره موقتا کاری انجام دهد‌ اما اداره دیگر که باید در میدان حضور داشته، خبر نداشته باشد مشکل باقی خواهد ماند.

بسیاری از این گرانی های امروز بازار بی دلیل است. هیچ استدلالی پشت گرانی ها وجود ندارد. جنسی که در داخل کشور وجود دارد اما باچندین برابر قیمت در عرض چندروز عرضه میشود. این نقد رهبرانقلاب حتی متوجه فومن هم میشود. ما مسئولین شهرستانی هم باید اتاق هماهنگی اقتصادی داشته باشیم. این چه نظارتی است که در مغازه قیمت تمام شده جنس یک چیزی اس اما قیمت عرضه خیلی بالاتر و چیز دیگر است. این بی ثباتی قیمت ها صدای بازاریان را هم درآورده است. آیا این ها ربطی به تحریم خارجی ها دارد؟ سازمان های نظارتی کجاهستند؟ چرا جلوی هرج و مرج اقتصادی را نمیگیرند؟

جنسی که در داخل تولید میشود هیچ ارتباطی به خارج از کشور هم ندارد اما درعرض یک هفته قیمت صددرصد افزایش پیدا میکند و کسی هم نظارت نمیکند.

امام جمعه فومن گفت: خیلی از مشکلات اقتصادی ما به تحریم های بیگانگان و آمریکای خونخوار برمیگردد ولی این را بدانید که استکبار فقط آمریکا نیست. هرکسی که فقط به فکر منافع خودش باشد او نیز مستکبر است. متاسفانه ما یکسری آمریکایی و آمریکایی صفت های داخلی داریم که متاسفانه تحریم ها را در داخل هم افزایش میدهند، اما مردم صبور وانقلابی ما همچنان پای انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام نقدی خطاب به مسئولین شهرستان فومن گفت: در داخل شهرستان حتما یک اتاق اقتصادی برای مدیریت بازار ایجاد کنید. متاسفانه هنوز عده ای از مسئولین ما به اقتصادمقاومتی باور ندارند، هنوز بعضی ها چشمشان به خارج از مرزها دوخته شده است.

امام جمعه فومن بااشاره به تیترهای رسانه ها و روزنامه های کشور دراین ایام که مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکااست گفت: بعضی از روزنامه ها مینویسند ترامپ رئیس جمهور میشود بعضی ها میگویند بایدن، شما منتظر چه هستید؟ قدیم ترها میگفتند شغال زرد برادر روباه است. مگرهمین برجام را حزب منتسب به بایدن ننوشتند؟ باهزار دروغ و کلک بابرجام سر ملت را کلاه گذاشتند. ازاین ها چه‌توقعی دارید؟

این شیوه مدیریت تنبل هاست که کاری انجام ندهم و منتظر باشم جای دیگر‌کسی رئیس جمهور شود که انگار میخواهد سهمش را باما تقسیم کند.

نقدی افزود:  ما باید دنبال ایران قوی باشیم نه به دنبال ایران وابسته، این هدفی بود که مردم و شهداء عزیزمان دنبالش بودند.

امام جمعه شهرستان فومن باتوجه به شعارهای انتخاباتی آقای بایدن، تصریح کرد: در وعده های انتخاباتی بایدن آمده است که، اجرای سخت گیری های هوشمندانه تر نسب به ایران، منظورش این است که ترامپ آدم احمقی بوده و نقشه های آمریکا را به زبان می آورده ولی من نقشه هارا به زبان نیاورده اما پشت پرده هربلایی هست سرایران میاورم.

از این انسان چه توقعی دارید؟ از دیگر وعده های بایدن افزایش فشار در موضوع رعایت نکردن حقوق بشر، حفظ تحریم های گذشته و تشدید آن ها است، اما متاسفانه هنوز عده ای چشم امید به بیرون از مرزها دارند.

حجت الاسلام نقدی گفت: هرکسی که رئیس جمهور آمریکا شود سیاست مهار ایران را رها نمیکند چون ایران دنبال استقلال است. سیاست نظام آمریکا براساس استکبار و خودبزرگ بینی بناشده است، لذا هرجای جهان ملت مستقلی پیدا کنند با آن ها مقابله میکنند، فرق نمیکند که رئیس جمهور از حزب دموکرات باشد یا جمهوری‌خواه.

امام جمعه فومن باتوجه به خیال بافی بعضی از مسئولین و چشم امید به آمریکا به آن ها توصیه کرد: فکر نانت باش که خربزه آب است. برای حل مشکلات چشم به داخل کشور داشته باشید که مشکلات کشور با نگاه به خارج رفع نخواهد شد و هیچ آبی برای ماگرم نمیشود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدامین نقدی باعنایت به بیانات رهبری که گفت: مردم صبور، نجیب، بردبار و انقلابی ایران با تحملی مثال زدنی وچشم پوشی آگاهانه از ضعف های موجود وظیفه خود را حمایت از انقلاب میدانند. مسئولین باید قدر این مردم بینظیر تاریخ را بدانند و تلاش کنند که دراین شرایط سخت کنونی باری از دوش این عزیزان برداشته شود.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.