کد خبر : 4486
تاریخ انتشار : جمعه 25 دسامبر 2020 - 16:45

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان:

پژوهشکده “معروف” در شهر دانشگاهی استان گیلان احداث می‌شود

پژوهشکده “معروف” در شهر دانشگاهی استان گیلان احداث می‌شود
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: پژوهشکده معروف در شهر دانشگاهی این استان احداث می‌شود.

به گزارش بهجت خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین سجاد سرافراز در نشست شورای اداری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان اظهار داشت: ۱۵ اولویت در برنامه ۲ ساله برای این ستاد در استان گیلان ترسیم شده است.

وی گفت: حمایت حقوقی از آمران به معروف، ارتقای کمی و کیفی گروه‌های جهادی امر به معروف، برگزاری جایزه سال فرهنگی شهید ظهیری در استان، راه‌اندازی پژوهشکده معروف و همچنین فرهنگسراهای معروف در سطح استان از جمله اولویت‌های برنامه‌های ستاد در دو سال آینده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به راه اندازی مرکز حقوقی آمران به معروف افزود: ظرفیت خوبی با تشکیل ۱۶ ستاد شهرستانی و همچنین ۷۲ شورای دستگاه‌های اجرایی مرکز استان در حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر ایجاد شده است.

وی با اشاره به بیانات نماینده ولی‌فقیه در گیلان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: ستاد اهتمام ویژه‌ای دارد تا امر به معروف به‌عنوان یک وظیفه همگانی و گفتمان جاری جامعه مورد توجه نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه و آحاد جوانان مومن و انقلابی گیلان باشد.

سرافراز با اشاره به احداث نخستین پژوهشکده تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان تصریح کرد: این پژوهشگاه در شهر دانشگاهی این استان احداث می‌شود و محلی برای حضور و نخبگان دانشگاهی و حوزوی و پژوهش تخصصی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵ گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان گفت: تعداد گروه‌های جهادی تا پایان امسال به ۶۰ گروه افزایش می‌یابد چرا که شاهد استقبال جوانان مومن متخصص و انقلابی برای تشکیل گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر در ۱۶ شهرستان استان گیلان هستیم.

/انتهای پیام

/روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.