کد خبر : 4553
تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 13:32

یک فومنی باید در شهر فومن و برای فومنی ها افتخار آفرینی کند

یک فومنی باید در شهر فومن و برای فومنی ها افتخار آفرینی کند
نریمان فلکی نوجوان فوتبالیست شهرداری فومن: یک فومنی باید در شهر فومن و برای فومنی ها افتخار آفرینی کند.

به گزارش بهجت خبر، نریمان فلکی نوجوان مستعد ورزشی،۱۵ ساله کلاس دهم ورزش را از سنین کودکی در کوچه های خاکی همراه با دوستان اهل ورزش ،آغاز کرده است. او ابتدا در رشته والیبال زیر نظر مربی توانمند و برجسته عبدالحسین عدالتخواه فعالیت نمود و مدت دو سال در این عرصه با پشتکار افتخار آفرینی کرد و اکنون حدود دو سال متوالی است در آکادمی فوتبال شهرداری فومن زیر نظر مربیان برجسته عباس محمدی زاده و آرمان برقی فوتبال را بطور حرفه ای دنبال می کند.
فلکی بدلیل شدت علاقه نسبت به فوتبال ،دست از والیبال کشید و در رشته مورد علاقه اش شروع به تلاش نمود.
این بازیکن نوجوان آکادمی در پست دفاع چپ توپ می زند و سعید آقایی بازیکن مطرح پرسپولیس را بعنوان الگو و اسطوره اش می داند .
بازیکن خوش آتیه و ارزشمند آکادمی شهرداری فومن از تاثیر تجربیات مربی سابق خود عدالتخواه” در عرصه ورزش
ذکر می کند و تاثیر تجربیات وی را حائز ارزش می داند.

۱) در فوتبال چه دیدی که شیفته اش شدی؟

مانند هر ورزشکاری که یک جایی برای شروع دارد ، من نیز شروعی در دوران کودکی دارم. همیشه توپ را دوست داشتم.در کوچه های خاکی محلات با دوستان همسن در زادگاه پدری ام روستای شیرذیل ،همچنین در کوچه های شهر نزدیک منزل خود،با توپ پلاستیکی و بدون امکانات فعلی ،پا در دنیای قشنگ فوتبالی نهادم.
همیشه با فوتبال لذت بردم و یاد آن دوران طلایی را بهترین دوران زندگی ام تلقی می کنم. دورانی که تکرار نشدنی است اما یاد آن می تواند انرژی مضاعف بر من ایجاد کند.

۲)مشکلات فعلی شما چیست؟

عدم امکانات شامل : توپ و…و زمین نامناسب که در اختیار داریم.عدم حمایتگر مالی.
هم اینک هیات دو زمین در شنبه بازار و لولمان در اختیار تیم قرار داده است اما فاقد امکانات. در مواقع بارندگی امکان تمرین در این زمین ها وجود ندارد.با بارش اولین قطره از باران ،زمین تبدیل به باتلاق یا شالیزار می شود و بازی در این زمین امکانپذیر نیست.
چمن مصنوعی واقع در شهرک امام (ره) در اختیار تیم است اما با ابعاد بسیار کم که بازی بسختی و بالاجبار در آن انجام می گیرد.

۳) آینده تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟

مسلما آینده بدون تلاش فعلی و بدون حمایت ممکن نیست.اگر مساعدت های لازمِ مسوولین ذیربط همراه باشد،قطعا آینده درخشانی در انتظار خواهد بود وگرنه وضعیت در حالت فعلی باقی می ماند و به آینده نمی توان امیدوار بود. ورزشکاران ما تمامی تلاش شان را به جهت پیشبرد تیم خواهند نمود.

۴) در مستطیل سبز بدنبال چه می گردید؟

بدنبال یک هدف و آنهم موفقیت است. تا آنجایی که توان و حامی باشد.
ناگفته نماند بازی در تیم محبوب من پرسپولیس و تیم های آسیایی هدف بعدی و نهایی من است و تا تحقق آمال هایم در مستطیل سبز توپ خواهم زد.

۵) با شنیدن کلمات توپ و تور یاد چه جملاتی می افتید؟

فوتبال و بازی های توی کوچه خاکی،بدون امکانات و با توپ پلاستیکی،یاد دوران کودکی و عشق فوتبالی!
یاد هر چیزی که فوتبال را در ذهنم تداعی کند.

۶) یک خاطره :

سال ۹۷ در اولین حضورم در آکادمی شهرداری فومن ،سرتمرین ، برای تیم گل زدم و خاطره زیبایی برایم رقم خورد.که جزء ماندگار ترین خاطره دوران ورزشی ام محسوب می شود.

۷) چه انتظاری از مسوولین ورزشی دارید؟

ما در شهرستان فومن دارای استعدادهای ورزشی فراوانی هستیم.فومن مهد فوتبال است،اما ستاره های فوتبالی بدلیل عدم حمایت های مسوولین برای آنکه به مهره سوخته تبدیل نشوند ،به تیم شهرهای مجاور مراجعه می کنند و در آن شهرها می درخشند.
یک فومنی باید درشهر فومن و برای فومنی ها افتخار آفرینی کند.
اخیرا عده ای از ورزشکاران ما در تیم های تالش ،ملوان و آبی پوشان رشت بازی می کنند و اگر مورد حمایت مسوولین شهر ما قرار می گرفتند در فومن توپ می زدند و برای پیشرفت به تیم و آکادمی های مجاور رجوع نمی کردند.

در پایان میخواستم از پدر و مادر عزیزم بابت همراهی همیشگی و تشویق های مثمر ثمرشان تشکر کنم که موفقیت هایم را مدیون شان هستم.

همچنین تقدیر و تشکر فراوان از مربیان برتر آکادمی شهرداری فومن آقایان عباس محمدی زاده و آرمان برقی که تلاش های فراوانی برای من و کلیه اکادمی و خانواده شهرداری فومن انجام داده اند. ازجناب رحیم فتحی نژاد که یکی از اصلی ترین ستون های اکادمی شهرداری فومن است، تقدیر و تشکر فراوان دارم.

/انتهای پیام

/ آسیه جمالی گشتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.