کد خبر : 5420
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مارس 2022 - 16:38

یادداشت/مهدی نصیری راد؛

فرمانداری فومن و رایحه خوش خدمت/همراه دولت هستید یا مخالف دولت؟!

فرمانداری فومن و رایحه خوش خدمت/همراه دولت هستید یا مخالف دولت؟!
دورانی که فرمانداران عموما خود را از متن مردم جدا کرده بودند و عمدتا در راستای منافع برخی گروه های خاص سیاسی روزگار می گذراندند به سر آمده است.

به گزارش بهجت خبر؛ یادم می آید به یکی از فرمانداران شهرستان فومن که تازه در این شهر معارفه شده بود مراجعه کردیم و ضمن معرفی خود و رسانه های بهجت خبر و اعجاز قلم اعلام آمادگی کردیم در کنار دوستان مجری برای رفع مشکلات عدیده در شهرستان بی منت و مزد در حوزه رسانه یاریگر باشیم تا در رفع آشفتگی های متعددی که مردم عزیزمان متاسفانه درگیر آن شده بودند بتوانیم نقشی مفید به نوبه خود داشته باشیم.
وقتی معرفی و عرایضم به اتمام رسید فرماندار وقت پاسخ داد شما اول بگوئید همراه دولت هستید یا مخالف دولت؟!
پاسخ دادم ما به هیچ گروه و دسته سیاسی وابسته نیستم و اعتقاد عمیق به جریان انقلابی و آرمان های امام(ره) و شهدا داریم و همین آخرین حضور بنده در فرمانداری تا اتمام ماموریت آن فرد در فومن شد هر چند بماند که او بعد ازمسئولیت اجرائی فومن به جایگاه خطیری در استان ارتقا یافت.
امام خمینی(ره) در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۴۳ خطاب به مقامات رژیم پهلوی می فرمایند: «آقا دولت مال مردم است، بودجه مملکت از جیب مردم است، شما نوکر مردم هستید؟ دولتها خدمتگزار مردمند، هی لفظا نگویید من خدمتگزار و عملا تو سر مردم بزنید و این اربابهای بیچاره تان را پایمال کنید. خب شما از بودجه این مملکت داری ارتزاق می کنید. (صحیفه امام؛ ج ۱، ص ۲۹۷)
در هر صورت دورانی که فرمانداران عموما خود را از متن مردم جدا کرده بودند و عمدتا در راستای منافع برخی گروه های خاص سیاسی روزگار می گذراندند به سر آمده است، دهه ای که در آن به سختی می شد کارگزاری را در میان مردم و فارغ از همراهان و محافظان در خدمت محرومین و مستضعفین مشاهده کرد.
چرا که دولت آیت ا… رئیسی، دولت تغییر و تحول به نفع مردم است، دولت بازگشت به آرمان های امام(ره) و شهداست و اینک باید در روند تغییر مدیران باقیمانده دولت قبل خصوصا آنها که معتقد به تفکرات لیبرالیستی بودند به عنوان بانیان وضع موجود تسریع کرد و علی الرغم خدمات کم نظیر دولت سیزدهم در عرصه خدمتگزاری در امور معیشتی و اقتصادی هم چنان تحولی ایجاد گردد که مردم عزیز ما به عنوان ولی نعمت مسئولین آثار این تغییر را بر سر سفره های خود احساس کنند.
در همین راستا در شهرستان فومن مهندس موسی فکور به عنوان فرماندار در دولت سیزدهم معارفه شد و پس از آن با رصد اخبار خدمات و فعالیت های فرمانداری فومن رایحه خوش خدمت بر مشام مخاطبان می رسد و به نظر تحول عملی در جهت خدمتگذاری به مردم در شرف است.
در شهرستان شفت هم مهندس طاهری به عنوان فرماندار به این شهرستان معرفی شد و برای وی در حوزه خدمتگزاری به مردم انقلابی و پای کار نظام اسلامی آروزی توفیق می نمائیم.
اما لازم است فرمانداران مردمی و انقلابی فومن و شفت بدانند که این دو شهرستان از ظرفیت های بسیار ارزشمندی برخوردارند و یکی از این ظرفیت های بی نظیر، جوانان مومن و انقلابی و متخصص هستند که به عنوان شاهد مدعا فقط اکتفا به خدمات این عزیزان از ابتدای پیدایش ویروس منحوس کرونا کنیم که در قالب گروه های جهادی، هیاتی و بسیج خدمات بی نظیری به عموم شهروندان فومنی و شفتی در عرصه های مختلف خدمتگذاری اعم از ساخت مسکن، اهدای بسته های اقلام غذائی، کمک در واکسیناسیون و طرح حاج قاسم سلیمانی، اشتغالزائی، ضدعفونی و توزیع ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده دست و سطح و …. اشاره کنیم.
البته با عنایت خدای متعال و بهره گیری از جوانان متخصص، مدیر و انقلابی و مشی جهادی قطعا در گام دوم انقلاب می توان بر مشکلات فائق شد و خدمات کم نظیری را به مردم عزیزمان ارائه بدهیم.
همانگونه که در همه مراحل سخت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس و پس از آن با همه تحریم ها، توطئه های استکبار جهانی و خیانت های ایادی داخلی وابسته، پیشرفت های کم نظیر و معجزه مانندی به خصوص در آثار کلان و خرد انقلاب اسلامی نظیر درخشش علمی، دفاعی و صنعتی فرزندان این آب و خاک مقدس رقم خورد، پس باید بدانیم با همت ملت بزرگ ایران اینک موقعیت برای رفع همه مشکلات در کنار همه افتخارات مهیا شده است و حقیقتا باید قدردان این موقعیت ویژه باشیم و همه باید در هر جایگاهی از جمله جایگاه شهروندی به تکالیف خود در جهت هم رسانی و هم افزائی به خدمتگزاران با هدف کسب توفیق در مراتب خدمت بکوشند و جهاد کنند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.