کد خبر : 5472
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 ژوئن 2022 - 23:44

فرمانده سپاه فومن:

توزیع ۴۵ هزار قطعه جوجه یک روزه در میان افراد کم برخوردار فومن

توزیع ۴۵ هزار قطعه جوجه یک روزه در میان افراد کم برخوردار فومن
فرمانده سپاه فومن با اشاره به اجرای طرح بسیج مردمی برای حفاظت از جوجه های یک روزه، گفت: بیش از ۸۰ هزار قطعه جوجه یک روزه در میان افراد کم برخوردار فومن توزیع شد.


به گزارش بهجت خبر؛ سرهنگ محسن جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۴۵ هزار قطعه جوجه یک روزه در میان افراد کم برخوردار فومن توزیع شد.

فرمانده سپاه فومن گفت: یکی از اقدامات و برنامه‌های سپاه و از موضوعاتی که در بحث نهضت کمک مومنانه پیگیری می‌شود کمک مجموعه نهادها و خیران در بحث رفع محرومیت‌زدایی، توجه و تمرکز به اقتصاد روستایی معیشت محور است.

وی با تاکید بر اینکه، عمل به شعار سال یک تکلیف شرعی است اضافه کرد: امروز عمل به شعار سال و تلاش برای تحقق آن یک تکلیف شرعی به شمار رفته و برای تحقق آن باید تلاش و نقش‌آفرینی کنیم تا این امر مهم محقق شود و موجبات رفع دغدغه‌های مردم و رهبر معظم انقلاب فراهم شود.

جعفری با تاکید بر اینکه در راستای «کاهش فشار اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم» سپاه تمام تلاش خود را در زمینه های مختلف به کار بسته است، خاطرنشان کرد: ارزش‌گذاری، رضایتمندی و خدمت‌گزاری به مردم دغدغه اصلی نظام است، بنابراین باید همه با هم با تمام توان در این راستا تلاش کرده تا دغدغه‌ها و نیازهای جامعه رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.