کد خبر : 5720
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اکتبر 2022 - 13:21

مسئول کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه فومن؛

بعد از انقلاب شکوفایی و عمومی شدن ورزش صورت پذیرفت

بعد از انقلاب شکوفایی و عمومی شدن ورزش صورت پذیرفت

به گزارش بهجت خبر؛ رحیم فتحی نژاد مسئول کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه فومن با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی گفت: فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به جامعه پویا و فعال ورزش فومن تبریک و تهنیت عرض می نمایم‌. فتحی نژاد با اشاره به استعداد و ظرفیت بالای ورزش شهرستان جهت پیشرفت اظهار کرد:

به گزارش بهجت خبر؛ رحیم فتحی نژاد مسئول کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه فومن با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی گفت: فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به جامعه پویا و فعال ورزش فومن تبریک و تهنیت عرض می نمایم‌.

فتحی نژاد با اشاره به استعداد و ظرفیت بالای ورزش شهرستان جهت پیشرفت اظهار کرد: ما در شهرستان فومن صاحب استعداد کم نظیری در حوزه ورزشی هستیم که اگر این استعداد ها با حمایت مسئولین همراه شوند قطعا به شکوفائی و افتخار منهی می گردند.

مسیول کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه فومن در رابطه با همراهی و همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان متذکر شد: خوشبختانه همکاری خوبی با اداره ورزش و جوانان فومن با مدیریت جناب آقای خلیلی داریم که امیدوارم محصول این همکاری ها و همدلی ها به پیشرفت ورزش و ورزش کاران فومنی منجر گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند جامعه ورزشی ما متعهد و وفادار به انقلاب اسلامی است و ما بعد از انقلاب اسلامی شکوفایی و عمومی شدن ورزش صورت پذیرفت و قدردان این انقلاب مردمی و نظام اسلامی هستیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.