کد خبر : 5772
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 نوامبر 2022 - 8:33

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده فومنی در گفتگو با خبرنگار ماخبر داد؛

ستاد مردمی بزرگداشت اولین شهیده صالحین کشور تشکیل شد

ستاد مردمی بزرگداشت اولین شهیده صالحین کشور تشکیل شد

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن حسن زاده فومنی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ستاد مردمی بزرگداشت اولین شهیده صالحین بسیج کشور و اولین شهیده بانوی شهرستان فومن با حضور خواهران دغدغه مند و برخی از مسئولین هیئات خواهران شهرستان تشکیل شد.

به گزارش بهجت خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن حسن زاده فومنی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ستاد مردمی بزرگداشت اولین شهیده صالحین بسیج کشور و اولین شهیده بانوی شهرستان فومن با حضور خواهران دغدغه مند و برخی از مسئولین هیئات خواهران شهرستان تشکیل شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت فوق تصریح کرد: مراسم امسال در عصر روز دوشنبه مورخه ۱۶ آبان ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه محترم لاهیجان در مسجد جامع شهرستان فومن برگزار می شود.

جانباز دوران جنگ تحمیلی با اشاره به برگزاری مراسم سالانه بزرگداشت شهیده دقیقی اظهار کرد: البته امسال مراسم محوری بزرگداشت طلبه شهیده بانو دقیقی اولین شهید صالحین بسیج کشور که در سال های گذشته به صورت محوری برگزار می شد به علت تقارن با ایام رحلت حضرت ام البنین(س) همراه با این مراسم سالانه برگزار می گردد.

شایان ذکر است طلبه شهیده بانو دقیقی در حادثه تروریستی معاندین تشیع در ایام عرفه در تاریخ ۱۷ آبان سال ۱۳۹۰ که در سامرا رخ داد، در دستان همسر و در کنار فرزندانش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.