کد خبر : 5791
تاریخ انتشار : جمعه 11 نوامبر 2022 - 12:06

مراسم چهلمین سالگرد شهادت سردار علی فرجود برگزار می شود

مراسم چهلمین سالگرد شهادت سردار علی فرجود برگزار می شود

حسین فرجود فرزند سردار شهید علی فرجود در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت سردار علی فرجود شکالگورابی خبر داد.

به گزارش بهجت خبر؛ حسین فرجود فرزند سردار شهید علی فرجود در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت سردار علی فرجود شکالگورابی خبر داد.

حسین فرجود در همین رابطه اظهار کرد: مراسم چهلمین سالگرد شهادت سردار علی فرجود شکالگورابی روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم با همت هیات انصارالحسین علیه السلام و با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب شهری فومن و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مدنی از فضلای حوزه علمیه گیلان و با مداحی حاج ابوذر روحی مداح سرود معروف سلام فرمانده منعقد می باشد.

فرزند سردار شهید فرجود تاکید کرد: بدینوسیله از عموم مردم انقلابی، جوانان و نوجوانان عزیز، خواهران گرامی و اقشار مختلف مردم جهت حضور در این مراسم نورانی و تجدید بیعت با آرمان های امامین انقلاب و شهدای والامقام دعوت به عمل می آورم.

شایان ذکر است شهید فرجود در سی‌ام‌ آبان‌ سال ۱۳۶۱ هجری شمسی در منطقه‌ عملیاتی‌ موسیان‌ به‌ مقام‌ شهادت‌ نایل‌ آمد و به‌جمع‌ شهدای‌ اسلام‌ پیوست‌.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.