کد خبر : 5815
تاریخ انتشار : جمعه 28 اکتبر 2022 - 15:54

مرضیه قربانی؛

۱۳ آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است

۱۳ آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است

به گزارش بهجت خبر؛ واقعه تبعید امام خمینی به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سه رویداد متفاوتی بودند که در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند. یوم الله سیزده آبان یادآور حماسه ها، ایثارها و

به گزارش بهجت خبر؛ واقعه تبعید امام خمینی به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سه رویداد متفاوتی بودند که در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند.

یوم الله سیزده آبان یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاریهای دانش آموزان عزیز است، فرزندان دلیر انقلاب اسلامی که همیشه یادشان در سراسر گیتی جاوید و ماندگار است.

روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان یاد داد که حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون بکشند و تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید به نماز بایستند و تا همیشه دربرابر ظلم و زور گویی ابرقدرت ها سر تسلیم فرود نیاورند و با توکل به خداوند بزرگ و اتکا به نیروی انسانی قدرتمند کشوری مقتدر و سرافراز کنار هم با اتحاد و یکدلی بسازند.


انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.