کد خبر : 5881
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 دسامبر 2022 - 20:42

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت خبر داد؛

نقشه راه چهار میم در فومن اجرا می شود+تصاویر

نقشه راه چهار میم در فومن اجرا می شود+تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین مهدی راثی فومنی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کارگاه آموزشی مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان و شبکه تبلیغ مدارس و دانش آموزان با نقشه راه چهار میم(مدرسه، منزل، مسجد و محل) با موضوع شیوه های شناختی برانگیزگی در سطح نوجوانان برگزار شد.

به گزارش بهجت خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی راثی فومنی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کارگاه آموزشی مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان و شبکه تبلیغ مدارس و دانش آموزان با نقشه راه چهار میم(مدرسه، منزل، مسجد و محل) با موضوع شیوه های شناختی برانگیزگی در سطح نوجوانان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های فومن و شفت با اشاره به برنامه این اداره در عرصه تربیتی تصریح کرد: این چرخه آموزشی تا پایان سال ادامه دارد و هر ماه چهار میلیون هزینه دارد و تا پایان سال ۲۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت که با همکاری فرماندار محترم و اداره آموزش و پرورش فومن و ستاد اقامه نماز استان، مرکز و قم و با نقشه راه این اداره و با توفیق و الهام بخشی الهی عملیاتی شده است.

حجت الاسلام راثی فومنی در ادامه متذکر شد: در این نقشه راه پیوند چهار عرصه با هدف مدیریت آسیب های اجتماعی و مقابله با جنگ نرم طراحی و عملیاتی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون در ابتدای راه هستیم و طرح مورد نظر در مراحل اولیه خود در ایجاد ساختار های لازم با آموزش های مربوطه به سر می برد تا ان شالله با اتصال این حرف این چهار حلقه به صورت متمرکز و پیوسته در طول سال مورد مدیریت قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.