کد خبر : 6221
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فوریه 2024 - 11:10

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

مصرف ۲۳ میلیون مترمکعب گاز در گیلان

مصرف ۲۳ میلیون مترمکعب گاز در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از مصرف ۲۳ میلیون مترمکعب گاز در ۲۴ ساعته گذشته در این استان خبر داد و گفت: ما برای گرم نگه‌داشتن منازل مردم ناچار شدیم بعضی صنایع را به سمتی ببریم که از سوخت دوم استفاده کنند.

به گزارش بهجت خبر؛ جمال نیکوی با بیان اینکه ما نگرانی نسبت به گازرسانی به منزل مسکونی استان گیلان نداریم، اظهار کرد: تقاضای ما همیشه در این ایام این است که مردم صرفه‌جویی کنند تا ما در انتهای خطوط دچار مشکل نشویم.

وی با بیان اینکه منظور از انتهای خطوط استان‌های گلستان، مازندران و مجموعه استان‌های خراسان است، ادامه داد: در صورت عدم صرفه‌جویی گاز، در این استان‌ها ممکن است افت فشار رخ بدهد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه ما در ۲۴ ساعت گذشته در این استان ۲۳ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردیم، تصریح کرد: نزدیک ۱۷ میلیون مترمکعب از این حجم در بخش خانگی مصرف شده است.

نیکویی با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که ما در شرایط کنونی و هم زمان با بارش برف معمولاً دچار مشکلی نخواهیم داشت، افزود: تجربه ثابت کرده که مشکل زمانی خواهد بود که برف بند میاید و هوا صاف می‌شود.

وی با بیان اینکه همشهریان رگلاتور گاز را با یک‌پارچه ضخیم بپوشانند، تأکید کرد: این کار از یخ‌زدن رگلاتور جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه ما برای گرم نگهداشتن منازل مردم ناچار شدیم بعضی را صنایع را به سمتی ببریم که از سوخت دوم استفاده کنند، افزود: از همه درخواست می‌کنیم با صرفه‌جویی برای فعال‌بودن صنایع کمک کنیم.

/انتهای پیام

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.