کد خبر : 624
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اکتبر 2019 - 7:00

معرفی داوران مرحله نهایی تئاتر گیلان/مشخص شدن زمان و مکان اجراها

معرفی داوران مرحله نهایی تئاتر گیلان/مشخص شدن زمان و مکان اجراها
 اسامی داوران مرحله نهایی و همچنین زمان و مکان اجرای نمایش‌های سی و یکمین جشنواره تئاتر گیلان اعلام شد.

به گزارش  بهجت خبر  به  نقل از  مهر، سه داور مرحله نهایی سی و یکمین  جشنواره تئاتر گیلان و همچنین جدول زمان و مکان اجرای نمایش‌ها اعلام شد.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان  با اشاره به اینکه در سی و یکمین جشنواره تئاتر گیلان از روزهای آینده در رشت برگزار می شود، اظهار کرد: بعد از انتشار فراخوان برای ارسال آثار، ۲۵ اثر از سراسر استان گیلان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

سیدامیر مصباح در ادامه با بیان اینکه با دعوت از سه داور برجسته کشوری برای بازبینی آثار ارسالی در نهایت و با نظر داوران هفت اثر به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند، گفت: آثار راه یافته به مرحله نهایی از نهم تا ۱۲ آبان ماه بر روی صحنه اجرا می شوند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این نمایش‌ها سه سالن دکتر رحمدل، انصاری و پلاتو پیش بینی شده است، گفت: با توجه به تجربه برگزاری این جشنواره در سال‌های گذشته تلاش شده تا نقص‌های جشنوارهای قبلی برطرف و کیفیت آثار انتخابی و همچنین اجراها ارتقا یابد.

مصباح تأکید کرد: این جشنواره به منظور رشد و توسعه تئاتر با توجه به هویت ایرانی، قومی، منطقه‌ای و جغرافیایی برگزار می شود و در تلاش هستیم با استمرار در برگزاری چنین جشنواره‌های و همچنین ظرفیت‌های بالای استان گیلان در این زمینه تئاتر استان را به جایگاه اصلی آن در سطح کشور بازگردانیم.

وی همچنین با اشاره به انتخاب داوران مرحله نهایی سی و یکمین جشنواره تئاتر گیلان، ادامه داد: آقایان حمیدرضا نعیمی، رضا مهدی‌زاده و خانم لیلی عاج، داوران آثار نهایی سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر گیلان هستند که کارنامه کاری آنها نشان دهنده تجربه بالای در حوزه تئاتر است.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با بیان اینکه از سوی ستاد برگزاری این جشنواره زمان و مکان اجرای نمایش‌ها نیز مشخص شده است، اظهار کرد: جدول زمان و مکان اجراها در اختیار هفت گروه برگزیده برای اجراهای نهایی گذاشته شده و از طریق رسانه‌ها نیز برای حضور عموم اطلاع رسانی شده است.

وی «تئوری توطئه» به کارگردانی جواد لاله‌دوست از بندرانزلی، «سواران دریا» فاطمه مولودی از رودسر، «سپندارمز» نیما جهان‌بین، «پری» مهرداد آبسالان، «کیفر یا خیلی خیلی خصوصی» وحید درویشی، «الیور توئیست» محمد پورجعفری و «موبی دیک» مهیار وقاری از رشت را هفت اثر راه یافته به سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر گیلان عنوان کرد.

جدول برنامه ها در تصویر بالا قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.