کد خبر : 6242
تاریخ انتشار : جمعه 8 مارس 2024 - 12:39

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان در یادواره شهیدان حجت و بشیر نظری:

ملاک محاسبه شهید نظری فقط خدا بود

ملاک محاسبه شهید نظری فقط خدا بود
سردار هامون محمدی فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان در مراسم یادبود سردار شهید حجت نظری و شهید بشیرنظری با تاکید به حضور در میدان بودن راویان گفت:راویان حوادث را درک کرده و واقعیت ها را به چشم دیده اند و باید در میدان باشند.

به گزارش بهجت خبر؛ سردار هامون محمدی فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان در مراسم یادبود سردار شهید حجت نظری و شهید بشیرنظری با تاکید به حضور در میدان بودن راویان گفت:راویان حوادث را درک کرده و واقعیت ها را به چشم دیده اند و باید در میدان باشند.

وی افزود:قضاوت ما در رابطه با موضوع بر اساس شناخت ، اطلاع و مشاهده است و در رابطه با دفاع مقدس حرف زدن باید بر اساس قائده و دارای اعتبار باشد.

سردار محمدی شهدا را بالاتر از فضائل انسانی که تا زمان دفاع مقدس دیده شده بود، دانست و اظهار کرد : شهید خوش روش با ۲۱ سال سن فرمانده گردان بود؛ بیش از ۳۰۰ نفر را مدیریت می کرد و این را با شرایط امروزی نمی توان مقایسه کرد.

سردار محمدی از خصوصیات اعتقادی رزمندگان گفت و تصریح کرد: شکستن خط در دفاع مقدس با ۱۵ الی ۲۰ نفر رزمنده شکسته می شد، رزمندگانی که شهادت طلب و اهل نماز شب و محاسبه گر بودند، و سردارسلیمانی نیز از همه مدافعان حرم این انتظار را داشت.

وی با اشاره به اینکه «محاسبه الی الله» فقط برای خدا را در شهدای ما وجود داشت شهید حجت نظری و بشیر نظری را از رزمندگان خط شکن عنوان کرد و گفت: قریب به ۴۰ سال پیش حجت نظری همچون سردارشهیدحاج حسین همدانی به تربیت بچه ها در یک کانتینر کوچک در همین فومن می پرداخت و فقط ملاک محاسبه آن برای خدا بود.

سردار محمدی خاطرنشان کرد: شهدا قهرمانان واقعی هستند که با انتخاب درست حادثه به شهادت رسیدند، شهید حجت نظری در خط مقدم بود به شهادت رسید./بسیج

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.