کد خبر : 6252
تاریخ انتشار : شنبه 9 مارس 2024 - 19:48

فرمانده انتظامی شهرستان شفت :

افزایش ۳۶ درصدی کشفیات مواد محترقه/ بهینه کردن فرهنگ ترافیک شهری/ همکاری مردم با نهادهای امنیتی/ اعتیاد ناشناخته است

افزایش ۳۶ درصدی کشفیات مواد محترقه/ بهینه کردن فرهنگ ترافیک شهری/ همکاری مردم با نهادهای امنیتی/ اعتیاد ناشناخته است

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در نشست خبری با موضوع ارائه عملکرد یکساله در ستاد انتظامی شفت گفت : ما همه سوار بر یک کشتی هستیم و مردم همکاری خوبی با نهادهای امنیتی دارند.

به گزارش بهجت خبر؛ سرهنگ مجید تقی زاده در نشست خبری فرماندهی انتظامی شهرستان شفت با موضوع ارائه عملکرد یکساله در ستاد انتظامی شفت گفت : تردد در یک ماه را ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به پرتردد بودن مسیرها و همچنین افزایش آمار تصادفات ملزم به فرهنگ سازی هستیم. همه ما سوار بر یک کشتی هستیم. مردم همکاری و تعامل خوبی با نهاد های امنیتی دارند.

در حوزه کشفیات یک درصد نسبت به مشابه سال قبل و در دستگیری خرده فروشان ۱۶ درصد افزایش داشته ایم.

در بحث اعتیاد بحث آموزش و پیشگیری را باید بیشتر کار کنیم. اعتیاد ناشناخته است. از رسانه ها میخواهم نقش کلیدی خود را بیشتر پیگیری کنند.

تقی زاده افزود؛ متاسفانه بعد از حادثه آتش سوزی در یکی از مناطق بجای اینکه مشکل را بطور اساسی پیگیری کنند، صورت مساله را پاک کردند.

وی در ادامه با اشاره به بحث نزاع و درگیری که بصورت نصب بنر آموزش های لازم را در اختیار مردم قرار داده بودند به کاهش ۶ درصدی در این زمینه اشاره کرد.

در خصوص موضوع تصادفات برون شهری و درون شهری به آمار فوتی رضایت بخش یعنی صفر درصد اشاره کرد و آمار تصادفات برون شهری را با آمار ۴۱ درصد کاهش عنوان کرد.سرهنگ تقی زاده کل تلفات جانی را ده نفر فوت اعلام کرد که از این تعداد آمار ابراز نگرانی نمود.

در خصوص فرهنگ رانندگی و ترافیک که راننده نقش اصلی آن را به عهده دارد می‌توان گفت حدود ۵۰ درصد حادثه ها به رانندگی و رانندگان بستگی دارد. از اهالی رسانه میخواهم در بحث فرهنگ سازی آموزش بیشتری را به همه اقشار ارائه بدهند. فرمانده انتظامی با ابراز نارضایتی نسبت به عادی شدن دوبله پارک و افزایش ۶۱ درصدی توقیف خودرو، به ۷ درصد افزایش تصادفات جرحی اشاره کرد.

سرهنگ تقی زاده با اشاره به در آستانه چهارشنبه سوری و احتمال خطرات ناشی از مواد محترقه و لزوم مدیریت خانواده ها گفت: ضمن توصیه اکید به خانواده ها در خصوص خطرات ناشی از انفجار مواد محترقه در دستان کودکان و تهدیدات احتمالی آن در چهارشنبه سوری از اصحاب رسانه و خبر خواست جهت پیشگیری از وقوع حادثه توصیه های لازم را در اختیار عموم قرار دهند تا چهارشنبه سوری تبدیل به چهارشنبه سوزی نشود.

✍آسیه جمالی گشتی

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.