کد خبر : 763
تاریخ انتشار : شنبه 2 نوامبر 2019 - 7:18

سرپرست فرمانداری فومن مانع از خروج دستگاه سونوگرافی از شهرستان شود

سرپرست فرمانداری فومن مانع از خروج دستگاه سونوگرافی از شهرستان شود

به گزارش بهجت خبر؛ متاسفانه در چند روز اخیر شنیده هایی در فضای مجازی مبنی بر انتقال دستگاه سونوگرافی بیمارستان فومن به بیمارستان الزهرا رشت،بگوش میرسد. در این رابطه طی تماسی که با مدیریت اسبق شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن، جناب آقای دکتر کوهستانی داشتیم در این رابطه با وی گفتگوی کوتاهی کردیم که

به گزارش بهجت خبر؛ متاسفانه در چند روز اخیر شنیده هایی در فضای مجازی مبنی بر انتقال دستگاه سونوگرافی بیمارستان فومن به بیمارستان الزهرا رشت،بگوش میرسد.

در این رابطه طی تماسی که با مدیریت اسبق شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن، جناب آقای دکتر کوهستانی داشتیم در این رابطه با وی گفتگوی کوتاهی کردیم که رییس اسبق شبکه بهداشت و درمان فومن گفت: متاسفانه بنده هم این خبر را در فضای مجازی شهرستان خواندم و بسیار هم متأثر شدم . چون این دستگاه بسیار مدرن وپیشرفته اروپایی و با کیفیت بسیار بالایی است و در زمان مدیریت اینجانب ، با پیگیری و سماجت و مشقت فراوان، خوشبختانه موفق شدیم این سهمیه را برای بیمارستان فومن بگیریم، چون این دستگاه سونوگرافی، در آنزمان، جزء سهمیه بیمارستان انزلی بود که با رایزنی و پیگیریهای مستمر، نظر مسئولین استانی جلب شد و این دستگاه سونوگرافی به بیمارستان فومن منتقل گردید.
کوهستانی افزود: بیمارستان فومن در چند سال گذشته جزء معدود بیمارستانهای استان بوده که به این دستگاه تجهیز شده بود ، و بدلیل کیفیت بسیار بالای دستگاه، از نتایج آن پزشکان بسیار راضی بودند.

بنابراین  از فرماندار محترم شهرستان فومن خواهشمندیم که جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم شریف شهرستان، از این حرکت غیر منطقی و غیر اصولی جلوگیری نموده و به یاری ریاست بیمارستان و پرسنل خدوم آن بشتابند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.