کد خبر : 97
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آگوست 2019 - 9:11

پرداخت ۷۷ درصد از مطالبات چای‌کاران کشور

پرداخت ۷۷ درصد از مطالبات چای‌کاران کشور
رئیس سازمان چای کشور از پرداخت بخش اعظمی از مطالبات چای‌کاران خبر داد و گفت: ارزش ریالی میزان چای خریداری‌شده از چای‌کاران ۲۵۳ میلیارد تومان بوده که تاکنون 77 درصد از مطالبات این عزیزان معادل ۱۹۴ میلیارد تومان آن را پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش بهجت خبر به نقل از خبرگزاری فارس، حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان‌های گیلان و مازندران قطب‌های تولید چای در کشور هستند، اظهار کرد: استان‌های گیلان و مازندران  به دلیل  شرایط زیست‌محیطی و آب و‌ هوایی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه کاشت و برداشت چای دارند که این ظرفیت این  استان‌ها  را به یکی از استان‌های برتر در حوزه چای تبدیل کرده است.

وی با اشاره به میزان چای خریداری‌شده از چای‌کاران گفت: تاکنون ۷۹ هزار تن برگ سبز چای درجه‌یک از چای‌کاران استان‌های گیلان و مازندران خریداری‌شده است.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به میزان چای درجه‌یک خریداری‌شده از چای‌کاران افزود: از ۷۹ هزار تن چای خریداری‌شده از چای‌کاران، ۶۱ درصد آن درجه‌یک و ۳۹ درصد آن درجه‌دو است.

جهانساز از پرداخت بخش اعظمی از مطالبات چای‌کاران خبر داد و بیان کرد: ارزش ریالی میزان چای خریداری‌شده از چای‌کاران ۲۵۳ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۷۷ درصد از مطالبات این عزیزان معادل ۱۹۴ میلیارد تومان آن را پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.