کد خبر : 1254
تاریخ انتشار : شنبه 28 دسامبر 2019 - 12:07

فرماندار رشت در جلسه پیشگیری از وقوع جرم:

در کنار ایجاد امنیت فیزیکی باید به دنبال ارتقای احساس امنیت در مردم باشیم

در کنار ایجاد امنیت فیزیکی باید به دنبال ارتقای احساس امنیت در مردم باشیم
فرماندار رشت در جلسه پیشگیری از وقوع جرم گفت: برنامه ریزی ها و اقدامات در حوزه پیشگیری از وقوع جرم باید در راستای ارتقای احساس امنیت در مردم صورت پذیرد.

به گزارش بهجت خبر، میرشمس مومنی زاده در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان رشت با بیان اینکه امنیت مفهومی پیچیده و چند بعدی است افزود: مهمتر از امنیت فیزیکی، وجود احساس امنیت از سوی مردم است چرا که ممکن است دولت اقدامات زیادی را در این زمینه انجام دهد، اما احساس امنیت در مردم وجود نداشته باشد.

 وی با اشاره به رابطه متقابل وجود احساس امنیت از سوی مردم و اعتماد عمومی گفت: همه تلاش  ما باید  بر این باشد که مردم در جامعه احساس آرامش و امنیت  داشته باشد و اعتماد عمومی در جامعه افزایش یابد.

فرماندار شهرستان رشت، وقوع بحران‌های اجتماعی فرهنگی و اقتصادی را محصول وقوع جرم و گسترش اعمال مجرمانه در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: کاهش احساس امنیت، تضعیف اعتماد عمومی، گسترش رفتارهای ضد اجتماعی و فشارهای روانی از جمله پیامدهای گسترش جرم در جامعه است.

مومنی زاده  تامین نظم و امنیت را از مهمترین مطالبات عمومی جامعه برشمرد و تصریح کرد: در این راستا باید بر پایه تحلیل و  شناسایی عوامل موثر و زمینه ساز جرم در جامعه، نسبت به  برنامه‌ریزی جهت پیشگیری و کاهش وقوع جرم در جامعه اقدام کرد.

/انتهای پیام

/۸دی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.