به گزارش بهجت خبر به نقل از  رکنا،  شب گذشته جنب دانشگاه آزاد آبادان ۳ تروریست سوار بر پراید سفید رنگ که قصد حمله به ایست بازرسی را داشتند خوشبختانه با هوشیاری نیروهای بسیج و شلیک به سمت آنان دستگیر شدند.

در این راستا،۲ نفر از این افراد مورد اصابت گلوله قرار گرفته و نفر سوم نیز دستگیر شد که افراد زخمی برای مداوا به یکی از بیمارستان های آبادان منتقل شد که گفته می شود یکی از آنان به هلاکت رسیده است.

در بازرسی از متهمان یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۲۵ تیر  و یک قبضه سلاح کلت کمری برتا بهمراه ۲خشاب و حدود ۳۰تیر  کشف و ضبط شد که موضوع در دست بررسی است.

یکی از شاهدان در بیمارستان طالقانی آبادان در تماس با رکنا درخصوص این ماجرا گفت: بیمارستان حالت آماده باش دارد نیروهای امنیتی و نظامی دورتا دور بیمارستان را تحت کنترل قرار داده اند.

وی ادامه داد: یکی از مردان تروریست به هلاکت رسید دیگری در کما است و سومی سالم است.ما در بیمارستان همه این صحنه ها را دیدیم مثل فیلم های سینمایی بود برای امنیت بیمارستان اینجا را تعطیل کردند درها قفل شد و حتی از دودزاها در دورتا دور بیمارستان استفاده کردند.

بنابه این گزارش؛ در اخبار اولیه اعلام شده بود این ۳ مرد داعشی هستند که بعد از تحقیق از متهمان بازداشتی مشخص شد آنها جزو گروهی معروف در خوزستان هستند که خواسته های تجزیه طلبانه دارند .