کد خبر : 1647
تاریخ انتشار : شنبه 11 ژانویه 2020 - 20:24

یادداشت/عبدالحسین احمدیان؛

غربال به وقت ظهور ان شاالله!

غربال به وقت ظهور ان شاالله!

صبور باشید بگذارید این آزمون برما بگذرد تا غربال شویم آنهم به سبکِ غربال بوقت ظهور همه ما امتحان میشویم. هر کداممان به قدر ادعایمان محک زده میشویم.

به گزارش بهجت خبر؛ دو کلام دلی میگم، مخاطبم؛ اهل دلان، به یک ابتلاء سخت دچار شدیم، عزیزی رو از دست دادیم که عمرش رو در دفاع گذراند. دفاع از حریم ایران، دفاع از حرم اهل بیت، دفاع از جان و نوامیس ملت های منطقه.

خبر شهادتش قیامتی بپا کرد، آن خروش میلیونی، بدون فوت وقت در همان حال و هوا، آزمون دوم بر ما وارد شد، درست از همان نقطه ای که خواستگاهِ خروش مان بود خطایی سر زد و مورد هجمه ی دشمن و دوست قرار گرفت و حال فرصتِ راستی آزمایی ست.
اگر پای این مجاهدین فی سبیل الله ایستادیم، اصلا من میگویم (باورم بر این است) همان فردایش امام زمان بیاید.مگر دیگر حضرت چه میخواهند برای ظهور!؟ ملتی چنین قدرشناس و پای کار اما اگر ندیدیم زحمات مجاهدان مان را، مشخص میشود خروش میلیونی مان در تشییع سردار موجی از احساس بوده که اعتباری بدان نیست.

صبور باشید بگذارید این آزمون برما بگذرد تا غربال شویم آنهم به سبکِ غربال بوقت ظهور همه ما امتحان میشویم. هر کداممان به قدر ادعایمان محک زده میشویم.
هر چه پیش آمد، خوش آمد بگذارید آنقدر در هم کوبیده شویم که خالص شویم
و آنوقت ببینیم کجای کاریم. لایق بودیم، حتما به خبرهای خوب بشارت داده میشویم لایق نبودیم، مُتَنَبِّه میشویم، برمیگردیم به خود، به راه خود. از نو میسازیم، اصلاح میکنیم اموری را که موجب نالایق شدن مان گردید. قلبم گواهی میدهد که مسیحا نفسی می آید…

ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین، در حق هم دعا کنیم
یا زهرا (ص)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Sepideh یکشنبه , 12 ژانویه 2020 - 18:55

سعی کنیم آب به آسیاب دشمن نریزیم.
ظهور گل نرجس بخدا نزدیک است🌷