کد خبر : 220
تاریخ انتشار : جمعه 30 آگوست 2019 - 13:38

بهره برداری از ۱۸ طرح عمرانی و عام المنفعه در شهرستان شفت

بهره برداری از ۱۸ طرح عمرانی و عام المنفعه در شهرستان شفت

به گزارش بهجت خبر از شفت؛ در ششمین روز از هفته دولت و با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت و حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ۱۸ طرح عمرانی و عام المنفعه در سطح شهرستان شفت با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان به بهره برداری

به گزارش بهجت خبر از شفت؛ در ششمین روز از هفته دولت و با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت و حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ۱۸ طرح عمرانی و عام المنفعه در سطح شهرستان شفت با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید .
در برنامه های امروز سه رشته راه روستایی به طول ۸ کیلومتر در روستاهای چکوسر ، شالده و بداب با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان و پروژه ساماندهی بازارچه روستای کمسار بزرگ با اعتبار ۱۹۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و گالری فرهنگی هنری در شهر شفت با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیون تومان افتتاح شد.


در ادامه برنامه های هفتمین روز از هفته دولت در شفت ۱۱ طرح تقویت برق روستاهای خرطوم (بالا و پایین) ، خلیلان ، آقاسیدیعقوب ، کلاشم ، چوبتراشان ، شادنشین ، داکله سرا ، بیجارسر ، ذوالپیران ، بداب به طور همزمان در خرطوم مورد بهره برداری قرار گرفت که برای تکمیل آن بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان هزینه شد.


در مژدهه نیز بالغ بر یک کیلومتر از نهرهای کشاورزی سنتی بتنی شدند که برای آن بیش از ۴۱۵ میلیون تومان هزینه شد و خط انتقال آب از چاه عثماوندان به طول ۲۳۰۰ متر با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.


گفتنی است در هفته دولت سال جاری ۵۴ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان شفت به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/سینا نظری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.