کد خبر : 2646
تاریخ انتشار : جمعه 27 مارس 2020 - 19:11

رئیس بنیاد شهید فومن:

تکریم غیرحضوری خانواده های شهدا و ایثارگران فومن

تکریم غیرحضوری خانواده های شهدا و ایثارگران فومن
محمدی گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران فومن به صورت غیرحضوری انجام شد.
به گزارش بهجت خبر، «بهروز محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار بهجت خبر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: هر ساله در ایام نوروز در قالب طرح سپاس، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را در دستور کار داشتیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن افزود: اکنون به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای تکریم از خانواده‌های ایثارگران و اجرای طرح سپاس با خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان به صورت تلفنی گفتگو و جویای احوال آنان شدیم.
وی گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور و مقابله با بیماری ویروسی که امکان حضور در منازل خانواده شهدا و ایثارگران به خاطر سلامت آنان فراهم نیست، از طریق تماس تلفنی با این عزیزان گفتگو و جویای احوالشان می‌شویم.
محمدی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از بیماری ویروسی، تلفن ۱۶۱۶ بهترین نوع ارتباط ایثارگران با بنیاد است و کارشناسان مستقر در این مرکز، درخواست تماس‌ گیرندگان را دریافت و بعد از ثبت، بررسی و پیگیری، پاسخ آنان را بلافاصله و یا در تماس بعدی ارایه می‌دهند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن خاطرنشان کرد: شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه و مددکاران بنیاد شهید در تماس با خانواده شهدا و ایثارگان این نکات را به آنان یادآوری می‌کنند.
/انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.