کد خبر : 2944
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 می 2020 - 19:01

امام جمعه فومن:

نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود
حجت‌الاسلام صفوی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت زرد شهرستان، ضرورت دارد مراسم نماز عید فطر با رعایت حداکثری اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش بهجت خبر، حجت‌الاسلام«سیدمحمدحسن صفوی» ظهر امروز (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت) در جلسه ستاد هماهنگی نماز عید سعید فطر در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن نماز عید فطر تلاش کنند.

امام جمعه فومن افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت زرد شهرستان، ضرورت دارد مراسم نماز عید فطر با رعایت حداکثری اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی گفت: تمامی برنامه‌های برگزاری نماز عید فطر در شهرستان فومن، طبق موازین بهداشتی برای پیشگیری از بیماری و با همکاری مردم مومن اتخاذ شد.

حجت‌الاسلام صفوی با تاکید به اینکه حضور مسئولان محلی در کنار مردم در نماز عید فطر باعث دلگرمی و ایجاد همبستگی بیشتر در منطقه می‌شود تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی، نماز عید در یک محل برگزار نمی شود.

در ادامه «شاهین علیزاده» خاطرنشان کرد: برگزاری نماز عید فطر در فومن بر خلاف سال‌های گذشته که به صورت متمرکز برگزار می‌شد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در مکان‌های مختلف و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

معاون عمرانی فرمانداری فومن با اشاره به اینکه نماز عید فطر در خیابان چهار دی و شهید رجایی برپا می شود افزود: محل برپایی نماز عید فطر باید قبل و بعد از نماز ضدعفونی شود.

وی با بیان اینکه با مشارکت هلال احمر، نسبت به فراهم کردن زیرانداز برای نمازگزاران اقدام شود گفت: شهرداری در آماده سازی جایگاه و سیستم صوتی مناسب برای نماز عید فطر اهتمام ویژه بورزد.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.