کد خبر : 5350
تاریخ انتشار : شنبه 22 ژانویه 2022 - 10:59

رئیس شبکه بهداشت و درمان فومن؛

۱۷۵ نفر را بدون عارضه های پیش رونده و آزاردهنده،واکسینه کردیم/اگر خدا دوباره به من فرصت دهد،باز بهداشت و درمان را انتخاب میکنم

۱۷۵ نفر را بدون عارضه های پیش رونده و آزاردهنده،واکسینه کردیم/اگر خدا دوباره به من فرصت دهد،باز بهداشت و درمان را انتخاب میکنم

به گزارش بهجت خبر؛ با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان دکتر ابوالقاسم عظیم یکتا ،محتشم خواه معاون سیاسی امنیتی فرماندار،قربانی شهردار و نظری ریاست اداره ورزش و جوانان در اداره فرهنگ و ارشاد سلامی شهرستان فومن از ۲۸ بازنشسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان به پاس زحمات بی شائبه شان طی ۳۰ سال اخیر

به گزارش بهجت خبر؛ با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان دکتر ابوالقاسم عظیم یکتا ،محتشم خواه معاون سیاسی امنیتی فرماندار،قربانی شهردار و نظری ریاست اداره ورزش و جوانان در اداره فرهنگ و ارشاد سلامی شهرستان فومن از ۲۸ بازنشسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان به پاس زحمات بی شائبه شان طی ۳۰ سال اخیر قدردانی شد.

گ

همچنین در این مراسم از خیّری بنام آقای مختاری که به جهت تعمیر و بازسازی خانه بهداشت روستای چیران مبلغ ۳۵ میلیون تومان هزینه نموده بود و از جوان غواص پویا برگ بیدی که تابستان جاری جان یک خانواده ۴ نفره را از کانال آب گشت _ رودبارچیره نجات داده بود،نیز تجلیل بعمل آمد.

اجرای موسیقی سنتی توسط استاد محمد رضاپور گشتی از برنامه های مفرح این آئین بود.

دکتر ابوالقاسم عظیم یکتا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن ضمن قدردانی از پرسنل زحمتکش شبکه بهداشت و درمان خاطر نشان کرد : بنده معتقدم که نیروی انسانی هر اداره و نهاد ،رکن اصلی آن اداره است.یادمان باشد بواسطه زحمات و تلاش های آنها احترام ویژه آنان بر ما واجب است.وی بدلیل وجود کوید ۱۹ و عدم برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان طی سال های اخیر ابراز تاسف کرد و افزود : در طی دورانی که خدمتگزار این عزیزان بودم هر ساله پایان سال ِ کاری از بازنشستگان تقدیر بعمل می آمد لذا در این سال ها که کرونا شیوع پیدا کرد و ما را از این قضیه مهم باز داشته ، تا در این درگیری و کشمکش و مبارزه با کرونا نتوانیم مراسم را برگزار نماییم، امیدوارم این تجلیل در شان این عزیزان زحمتکش باشد.

اکنون با توجه به وضعیت آبی در سراسر کشور ،به یُمن و قدردانی از زحمتکشان بهداشت و درمان و بواسطه زحمات گران سنگ و گرانقدری که سال ها متحمل شدند و جهت تزریق واکسن به اقصی نقاط این شهرستان اعزام شدند تا همگان را از تهدید ویروس کرونا ایمن کنند،که بشکرانه الهی چند هفته متوالی است در بیمارستان شهر بستری بیمار کرونایی ثبت نشده است و این حاصل زحمات همین عزیزان است.که امیدوارم این رویه تداوم داشته باشد.
دکتر یکتا با بیان اینکه در سال های ۷۴ لغایت ۷۶ طرح ملی فلج اطفال را با نیت ۵۰۰ شهید استان گیلان در۵۰۰ خانه بهداشت اجرا و هر کدام بخش اعظمی از این طرح را بعهده داشتند.
شب های زیادی در مراکز مختلف بهداشت و درمان به مردم عزیز خدمت نمودند.
اگر امروز شاخصه های بهداشت و درمان در بسیاری از امورات بالاست ،مرهون زحمات ۳۰ ساله این عزیزان هستیم.که یک دوران و زمان خاص جانفشانی کردند تا بتوانند مردم عزیز ایران را سر پا نگه دارند.اینها از سلامتی و راحتی خود گذشتند و در این گذشت خواهان سلامتی و راحتی همنوع بودند.مایه افتخار و و مباهات است.
اگر خدا دوباره به من فرصت دهد،باز بهداشت و درمان را انتخاب میکنم.
یکتا با اشاره به اینکه بیشترین لذت را در نشاندن لبخند بر روی لبان همنوع نوعی خدمت میداند،تصریح کرد : مطمئنا شماها در دوران خدمت تان لبخند زیادی بر لبان مردم عزیز نشاندید.،زیرا بهترین لذت و ارضای انسان ،خدمت به همنوع است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه پس از بازنشستگی مردم را تنها نگذارید و با مشاوره دادن ،کمک و راهنمایی،در کنار مردم باشید،افزود : شما کسانی هستید که الان ما به فکر و عمل ،کردار و پشتیبانی شما نیاز داریم.
دکتر یکتا با ابراز تاسف از چند پرسنلی که بتازگی به بازنشستگی نائل آمده و متاسفانه از میان کارکنان رخت بربسته بودند،یاد کرد و گفت : جای خالی این عزیزان سبب تالم خاطر است امروز خالی بودن جای آنها احساس می شود برایشان طلب مغفرت نماییم.
در بخشی از سخنان مدیر شبکه بهداشت که نگاه ویژه ای به اهمیت دادن سلامتی دارد،ارزیابی سلامتی در جهان است که آن را بزرگترین نعمت بشمار آورد.

دکتر یکتا ضمن یادآوری زحمات ۳۰ ساله این قشر در تمامی شرایط از زمانی که از کمترین امکانات برخوردار بودند و بیشترین خدمات رسانی را من جمله در زمان زلزله و سیل به مردم ارائه دادند و تا پاسی از شب بدون هیچگونه چشمداشتی در کنار مردم بودند،با افتخار تقدیر نمود.
وی از اهتمام بی دریغ بازنشستگان در قسمت های بهورزی،کارشناسی،رانندگی،کادر بهداشت و درمان و سِمَت های مختلف در زمان طرح و اجرای فلج اطفال که هر کدام مسوولیت های خاصی را بعهده داشتند تشکر و قدردانی کرد.
این مسوول دولتی همچنین در ادامه افزود :در شهرستان فومن ۱۷۵ هزار نفر را بدون عارضه های پیش رونده و آزار دهنده، واکسینه کردیم.بنابراین افتخاری است برای کادر بهداشت و درمان که در این ایام سخت کرونایی اگر فرصتی در اختیار باشدو بتوان رویدادهای پیوسته این ایام را عنوان کرد،اشک بر دیدگان جاری خواهد شد.

اوایل سال ۹۹ یادمان نمیرود که چه مشقاتی را در ستاد بهداشت و درمان داشته ایم،این عزیزان که اکنون بازنشسته و فارغ از کار شده اند،آنروز سر پا ماندند تا مردم را سر پا نگه دارند.

/آسیه جمالی گشتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.