کد خبر : 5362
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فوریه 2022 - 10:57

فرماندار فومن خبر داد؛

افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی در دهه فجر در فومن با اعتبار بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان

افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی در دهه فجر در فومن با اعتبار بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان
موسی فکور فرماندار فومن در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان از افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش بهجت خبر، نشست خبری فرماندار و نماینده شهرستان فومن با اصحاب رسانه و خبرنگاران در روز سه شنبه مورخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد.
در این مراسم که با حضور موسی فکور فرماندار شهرستان و خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و همچنین جمعی از خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه همراه بود، درخصوص مسائل شهرستان و همچنین نتایج سفر ریاست محترم جمهوری بحث و گفتگو شد.
فکور فرماندار شهرستان ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز مرد، از حضور پرشور مردم در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی نمود و افزود: این حضور پرشور نشان داد مردم بصیر ما با تمام قوا در مسیر آرمان های انقلاب، اسلام و امام خمینی (ره)‌ گام برمی دارند.
وی با بیان این که کار خبرنگاران و اطلاع رسانی رویددها امری بسیار مهم و حیاتی است، اظهار کرد: کار اصحاب رسانه در مسیر توسعه کشور است. خبرنگاران با انعکاس خواسته ها و مطالبات مردم به مسئولین، مسائل شهرستان را به اطلاع متولیان می رسانند و این امری مهم و ضروری است.
فکور با اشاره به لزوم همراهی و همدلی مسئولین و اصحاب رسانه، به این نکته پرداخت که شهرستان فومن ظرفیت های بالایی دارد و مسئولین نیز با پیگیری مطالبات و خواستادهای مردم، بنا دارند کار را بهتر از گذشته و با همدلی و همراهی تمام گروه ها و اقشار به سرانجام برسانند.
وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری به استان گیلان، افزود: حضور نماینده ویژه ریاست جمهوری در شهرستان نظر به حوزه شغلی وی در بحث روستایی و مناطق محروم، فرصت خوبی برای رسیدگی به مطالبات شهرستان فراهم کرد.
فرماندار شهرستان فومن با اشاره به این که در دهه مبارک فجر ۱۷ پروژه عمرانی در بخش های مختلف شامل محرومیت زدایی، گردشگری، بهداشت، صنعت، آموزش و… با اعتباری بالغ بر ۴۷،۵ میلیارد تومان، افتتاح و بهره برداری کلینیک تخصصی شبکه بهداشت و درمان در شهرستان فومن را یکی از اقدامات شاخص و اثرگذار در بخش بهداشت و درمان عنوان کرد.
وی با تاکید بر این که در بخش فرهنگی – مذهبی، به منظور نیل به اهداف نیازمند برنامه ریزی و حرکت هماهنگ هستیم، از برنامه ریزی جهت ایجاد سازکار مناسب جهت اقدام منسجم در این حوزه خبر داد.
فکور در ادامه سخنان خود با اشاره به این که در مدت کوتاه مسئولیت خود در شهرستان دو سفر به همراه نماینده شهرستان به تهران به منظور پیگیری مسائل شهرستان انجام داده است، از نتیجه مطلوب این پیگیری ها خبر داد و دستاوردهای این سفرها در بخش های ورزش و جوانان، عمرانی، صنعت، منابع طبیعی، مسکن، بهداشت و درمان، آموزش و… تشریح کرد و افزود: برای راه های روستایی، مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار آسفالت و همچنین ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پل شفیع محله دریافت شد.
فکور در تشریح دومین سفر مسئولین شهرستان به تهران اظهار کرد: در جلسه فرماندار و نماینده شهرستان با وزیر نیرو، در بحث آب شرب روستایی، به دستور وزیر نیرو، ۶۸ روستای شهرستان های فومن و شفت در برنامه جهاد آبرسانی قرار گرفت. در بحث برق نیز دستور اعتبار لازم جهت نوسازی شبکه برق شهرستان دریافت شد. فکور با اشاره به پیگیری های انجام شده در بخش های آب منطقه ای و آب و فاضلاب، از اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای سایت باغبانان خبر داد.
وی درخصوص دیدار با وزیر ورزش و جوانان نیز از پیگیری وضعیت ورزشگاه انقلاب شهرستان فومن در کارگروه تخصصی با حضور وزیر خبر داد و افزود: پیگیری وضعیت و پیش بینی اعتبار برای روشنایی ورزشگاه آزادی فومن نیز در دستور کار قرار گرفت. همچنین مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیز زورخانه شهر فومن پیش بینی شد.
فرماندار شهرستان با اشاره به این که آخرین دیدار با وزیر صمت انجام شد، اظهار کرد: مسئولین شهرستان در این جلسه پیگیر بازسازی شهرک های صنعتی شهرستان شدند که با قول مساعد وزیر همراه بود که در حاشیه سفر ریاست جمهوری به شهرستان فومن سفر کرده بود.

وی همچنین از پیگیری جهت فعال سازی کارخانجات نیمه راکد و راکد و همچنین ارتقای گرید شهرک صنعتی گوشلوندان خبر داد.

انتهای پیام

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.