کد خبر : 5475
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 ژوئن 2022 - 20:05

آسیه جمالی گشتی

همایش تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان شفت برگزار شد+تصاویر

همایش تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان شفت برگزار شد+تصاویر

به گزارش بهجت خبر؛ به مناسبت گرامیداشت میلاد مبارک آقا امام رضا (ع) و دهه کرامت همایش تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان شفت با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، رووسای شبکه توزیع برق، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، اداره حفاظت از محیط زیست، اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت و…صبح امروز یکشنبه ۲۲ خرداد با مشارکت

به گزارش بهجت خبر؛ به مناسبت گرامیداشت میلاد مبارک آقا امام رضا (ع) و دهه کرامت همایش تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان شفت با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، رووسای شبکه توزیع برق، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، اداره حفاظت از محیط زیست، اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت و…صبح امروز یکشنبه ۲۲ خرداد با مشارکت و همکاری انجمن قرآن و عترت و شورای اسلامی شهرستان شفت در سالن ارشاد اسلامی برگزار گردید.


پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری و حافظ کل قرآن برادر سید مهدی نورانی، اجرای شعر امام رضا توسط دختر قرآنی و اجرای سرود توسط پسران قرآنی از حائزترین برنامه های تدوین شده، همراه با اجرای برنامه های متنوع، مولودی خوانی و اجرای سرود سلام فرمانده در این همایش بود.

ریحانه روستا کودک خردسال ۴ ساله با قرائت بخشی از آیات کلام الله مجید محفل ادبی این همایش را مزین تر کرد.

حجت الاسلام راثی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های فومن و شفت در این همایش ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد مبارک هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، با تاکید بر اینکه جشن غدیر ِ در پیشِ رو باید با برنامه و حساب شده برگزار گردد گفت: گردهمایی قرآن آموزان، پس از دو سال وقفه کرونایی، سبب دلگرمی و افتخار است. حضور شما فرزندان قرآنی در این مراسم و شرکت در این کارها در مقابل کار زیبای خداپسندانه تان، با هیچ عملی قابل قیاس نیست. چرا که شما حافظ و قاری قرآن هستید و در جوار شما قرارگرفتن برای ما باعث افتخار و مایه مباهات است.

در پایان مراسم تجلیل از مربیان و حافظان قران، تعداد بیشماری از فعالان قرآنی با دریافت لوح تقدیر از طاهری فرماندار شهرستان و دیگر مدیران تجلیل شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.