کد خبر : 5500
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 ژوئن 2022 - 17:16

اولین همایش توسعه گردشگری و‌میهمانداری ویژه کسبه و اصناف شهر فومن برگزار شد+تصاویر

اولین همایش توسعه گردشگری و‌میهمانداری ویژه کسبه و اصناف شهر فومن برگزار شد+تصاویر

به گزارش بهجت خبر؛ اولین همایش توسعه گردشگری و‌میهمانداری ویژه کسبه و اصناف شهر فومن با محوریت بازار کسب و‌کار با حضور فرماندار شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر فومن، رئیس اتاق اصناف و‌ تنی چند از مسوولین شهرستان با حضور بازاریان شهر فومن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر فومن برگزار

به گزارش بهجت خبر؛ اولین همایش توسعه گردشگری و‌میهمانداری ویژه کسبه و اصناف شهر فومن با محوریت بازار کسب و‌کار با حضور فرماندار شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر فومن، رئیس اتاق اصناف و‌ تنی چند از مسوولین شهرستان با حضور بازاریان شهر فومن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر فومن برگزار شد.


در این همایش مهندس قربانی شهردار فومن بر نقش اساسی و تاثیر گذار بازار در شکل گیری ، ‌توسعه شهری و درآمد پایدار تاکید نمود و خاطر نشان کرد امروزه کمتر شهری را می‌توان بدون رویکرد و نگرش توسعه گردشگری مدیریت کرد.


قربانی افزود: رویکرد گردشگری و توجه ویژه به آن باعث می‌شود شهری زیبا، جذاب، سرزنده و پویا داشته باشیم به همین دلیل تحول شهری و متعاقب آن تحول اقتصادی و فرهنگی، اجتماعی در شهرها بدون توجه به مقوله ارزشمند و مهم گردشگری امری نشدنی است.
وی اظهار داشت ؛ با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری شهر فومن، باعث بهتر دیده شدن شهر ، جذب گردشگران و درآمدهای اقتصادی پایدار و پویایی خواهد شد و کمک می‌کند تا شهر یادگاری ماندگار برای مراجعه کنندگان داشته باشد و تصویر ذهنی مثبتی را در آن‌ها ایجاد کند.


بنا بر این گزارش این همایش که بصورت گارکاه آموزشی اجرائی شد اساتید حوزه گردشگری همچون دکتر طالع و دکتر دادرس در خصوص توسعه گردشگری و‌میهمانداری با محوریت بازار کسب و‌کار مطالبی را به حاظران در این همایش ارائه دادند و در پایان به شرکت کنندگان در این همایش مدرک معتبر اعطا‌‌ء گردید.


لازم به ذکر است، این‌همایش با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر فومن ، اتاق اصناف شهرستان فومن و موسسه فعالان رونق گردشگری گیلان ۲۰۲۰ برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.