مدیرعامل شرکت چایسازی حشمت فومن؛

اخذ نشان حلال حاصل توجه جدی به استانداردهای مدیریتی است

اخذ نشان حلال حاصل توجه جدی به استانداردهای مدیریتی است

مهندس عباس محب خواه مدیرعامل شرکت چایسازی حشمت گشت با اشاره به اخذ نشان و برند حرفه ای حلال این شرکت گفت: اخذ نشان حلال توسط شرکت چایسازی گشت فومن حاصل توجه جدی به استانداردهای مدیریتی و الزام به بایسته های صنعتی در این مجموعه است.

به گزارش بهجت خبر؛ مهندس عباس محب خواه مدیرعامل شرکت چایسازی حشمت فومن با اشاره به اخذ نشان و برند حرفه ای حلال این شرکت گفت: اخذ نشان حلال توسط شرکت چایسازی گشت فومن حاصل توجه جدی به استانداردهای مدیریتی و الزام به بایسته های صنعتی در این مجموعه است.

دبیر خانه کشاورز غرب گیلان اظهار کرد: ما در شرکت چایسازی حشمت موفق شدیم برای اولین بار در سطح غرب گیلان نشان حلال را اخذ نمائیم و این نشان دهنده پویایی مجموعه چایسازی حشمت گشت می باشد.

مهندس عباس محب خواه با اشاره به عوامل موفقیت در بازار تصریح کرد: برای کسب موفقیت در بازار باید به نظرات و ایده های جامعه احترام گذاشت و ما همواره در شرکت چایسازی حشمت خود را ملزم به در نظر گرفتن نظرات و ذائقه مشتریان می دانیم.

مدیر عامل شرکت چایسازی حشمت تصریح کرد: مسئولیت های اجتماعی یکی از مواردی است که در طول سال های اخیر سعی کرده ایم تا جایی که امکان دارد به آن جامه عمل بپوشانیم بنابراین بر خلاف بسیاری از صاحبان صنایع با در نظر گرفتن مسئولیت های اجتماعی توفیقات بسیاری نیز عاید ما شده است.

مهندس محب خواه در پایان خاطر نشان کرد: چای حشمت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین انواع نام های تجاری در عرصه چای ایرانی است که ما در سال های اخیر مفتخر بودیم تلاش کنیم تا سهم چای ایرانی را در سرانه سبد مصرفی خانوار ایرانی افزایش دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.