کد خبر : 5891
تاریخ انتشار : شنبه 28 ژانویه 2023 - 0:52

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت(رض) در سال جاری برگزار شد؛

در ایام ارتحال آیت الله بهجت یک دهه در فومن بهجت افشانی شود

در ایام ارتحال آیت الله بهجت یک دهه در فومن بهجت افشانی شود

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی(رض) در سال جاری با حضور موسی فکور فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران و دست اندرکاران فرهنگی و مذهبی شهرستان، در فرمانداری فومن برگزار شد.

به گزارش بهجت خبر، نخستین جلسه ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی(رض) در سال جاری با حضور موسی فکور فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران و دست اندرکاران فرهنگی و مذهبی شهرستان، در فرمانداری فومن برگزار شد.

فرماندار فومن در این جلسه، با اشاره به این که برنامه ریزی برای مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت با حضور متولیان و دست اندرکاران اجرایی، فرهنگی و مذهبی انجام می شود، اظهار کرد: ر صدد هستیم برنامه ارتحال در قالب فعالیت ستاد انجام شود تا بهترین اقدامات و برنامه ها در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به لزوم دریافت نظرات و دیدگاه های مختلف انواع گروه ها و مجامع مذهبی و معنوی شهرستان، خواستار فراهم کردن بستر مناسب جهت آشنایی نسل جوان با ظرفیت های غنی فرهنگی و مذهبی شهرستان شد.

فکور با بیان این که از هر گونه نظر و پیشنهاد خوب استقبال می کنیم، افزود: برای تقویت برنامه های شهرستان باید از تمام دیدگاه ها مطلع شد.

در ادامه این جلسه فرزاد باشلقی دبیر این ستاد با اشاره به شخصیت گهربار مرحوم حضرت آیت الله بهجت فومنی تصریح کرد: از آنجایی که آیت الله بهجت یک شخصیت بین المللی هستند لذا باید با تمام توان به تکلیف خود در جهت معرفی ایشان به عموم مردم خاصه نسل جوان عمل کنیم.

وی با اشاره به ساختار اجرایی ستاد ارتحال حضرت آیت الله بهجت فومنی گفت: اعضای ستاد ترکیبی از حضور ادارات و مسئولین و هیئت ها و تشکل های مردمی هستند و ستاد متشکل از کمیته های اجرایی با مسئولیت برادر ابراهیم پورخوش سعادت، فرهنگی با مسئولیت برادر فرهیخته حاج تقی ادبی، بانوان با مسئولیت حاج خانم قربانی، رسانه با مسئولیت برادر مهدی نصیری راد می باشد که ان شاالله دست به دست هم در جهت نکوداشت این شخصیت بی نظیر به تکلیف خود عمل می نمائیم.

دبیر ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی ادامه داد: امیدواریم بیانات سخنران های مراسمات چند سال گذشته با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تبدیل به کتاب شود تا بتوانیم ایشان را بهتر به نسل جوان معرفی نماییم.

وی ادامه داد: ستاد استانی ارتحال آیت الله بهجت فومنی نیز تشکیل شده است و ان شاالله در سطح استان کار تبلیغی و فرهنگی در ایام ارتحال ایشان صورت می پذیرد، البته در قم هم ستاد بزرگداشت ایشان را داریم که در ایام ارتحال مرحوم آیت الله بهجت(رض) کار فرهنگی و تبلیغی صورت می پذیرد.

باشلقی در پایان تاکید کرد: امسال امیدواریم بتوانیم بسته های فرهنگی متناسبی را تهیه کنیم و به تمام مهمانان مراسم اهدا نماییم.

آیت الله قربانی حق رئیس ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی با اشاره به لزوم پاسداشت یاد و خاطر آیت الله بهجت فومنی در ادامه اظهار کرد: توقع و انتظار استانی و کشوری جدی از شهرستان فومن در زمینه پاسداشت مقام آیت الله بهجت فومنی رضوان الله علیه حقیقتا وجود دارد و همه از ما انتطار دارند این مجلس را با شکوهتر برگزار کنیم.

آیت الله قربانی حق افزود: با توجه به قائله اخیر و جنگ ترکیبی که مهمترین قسمت این نبرد، نبرد فرهنگی، دینی و فکری است، چه شخصیتی بهتر از حضرت آیت االله بهجت فومنی که ایشان را معرفی کنیم و به سهم خود در این نبرد که علنا مردم را به فساد دعوت می کنند مشارکت داشته باشیم لذا شخصی مانند حضرت آیت الله بهجت می تواند الگوی خوبی باشند و اصلا چه خوب است در ایام ارتحال آیت الله بهجت یک دهه در فومن بهجت افشانی شود.

رئیس ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی تاکید کرد: باور بفرمایید هنوز هم برخی از ابعاد وجودی حضرت آیت الله بهجت فومنی مانند قوت علمی ایشان مجهول مانده است که این هم ناشی از اخلاص بسیار ممتاز ایشان می باشد.

انتهای پیام

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.