کد خبر : 594
تاریخ انتشار : جمعه 25 اکتبر 2019 - 9:41

اقدام اساسی برای رفع مشکلات مردم روستای “فوشه” صورت نگرفته/ باغداران با مشقت محصول شان را از طریق رودخانه منتقل می کنند

اقدام اساسی برای رفع مشکلات مردم روستای “فوشه” صورت نگرفته/ باغداران با مشقت محصول شان را از طریق رودخانه منتقل می کنند
عضو شورای روستای فوشه گفت: عدم رفع مشکلات مردم منطقه را با حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت مطرح کردم و تأکید می کنم که اگر مشکل مردم حل نشود اجازه آوردن صندوق رأی به روستای فوشه را نمی دهم.


 

به گزارش بهجت خبر هادی رهنما در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص ساخت پل پیاده رو و ماشین رو محله للکه پرده سر روستای فوشه فومن ، گفت: سال گذشته یک واحد مسکونی طعمه حریق شد که در این اتفاق بدلیل نبود پل ارتباطی و مشکلات بیمه ای آتش نشانان نتوانستند به محل حادثه برای خاموش کردن برسند.

وی با اعلام اینکه حدود ۳۰ خانوار و مالک در این منطقه سکونت دارند که از نعمت گازرسانی محروم هستند، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته امسال حدود  ۳۰۰ میلیون تومان برای ساخت پل عابر پیاده و تردد ماشین بصورت رو آبی تأمین اعتبار شد

.

عضو شورای روستای فوشه با بیان اینکه این پل ماشین رو با مدلی جدید و بصورت باکس در نظر گرفته شد، تصریح کرد: احداث این پل بصورت باکس برای خدمات دهی و گازرسانی به مردم منطقه می باشد.

رهنما ادامه داد: در حال حاضر پایه های پیاده رو درحال اجراست که ان شاءلله مشکل مردم در این خصوص برطرف شود.

عضو شورای روستای فوشه در خصوص وضعیت گازرسانی این منطقه، بیان داشت: در مورد گاز رسانی ۴۳ خانوار از نعمت گاز برخوردار نیستند که امیدوارم با اجرای این زیرساخت این مشکل را به صفر برسانیم.

رهنما با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ خانوار مشکل زیرساخت آنها رفع گردید و به اداره گاز درخواست داده شد؛ افزود: قرار شد این پروژه به پیمانکار واگذار گردد و بدنبال پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصد پروژه ساخت پل هستیم که اداره گاز این پروژه را هم در دستور کار خود قرار دهد.

** مشقت باغداران روستای فوشه فومن در انتقال ۲۰ تن چای از طریق رودخانه

وی در خصوص مشکل توزیع نفت سفید به روستایی ها؛ گفت: مردم روستا در رابطه با نفت سفید و چای با مشکل مواجه هستند چرا که باغداران روستای فوشه ۲۰ تن چای را از طریق رودخانه با مشقت جابجا می  کنند.

 

عضو شورای روستای فوشه با بیان اینکه متاسفانه تاکنون برای رفع مشکلات مردم این روستا اقدام اساسی صورت نگرفته خاطرنشان کرد: عدم رفع مشکلات مردم منطقه را با حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت مطرح کردم و امیدوارم با پیگیری های ایشان و اعضای شورای اسلامی روستای فوشه هر چه سریعتر مشکلات مردم منطقه حل شود.

وی ادامه داد: امیدوارم با درنظر گرفتن مساعد بودن وضعیت جوی تا ۳ ماه آینده پل و گاز را به روستاییان فوشه تحویل می دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.