کد خبر : 6225
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مارس 2024 - 7:59

قدردانی رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله فلاحتی از حضور پرشور مردم گیلان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری

قدردانی رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله فلاحتی از حضور پرشور مردم گیلان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری
دکتر محسن پورمحمد رئیس ستاد حضرت آیت الله فلاحتی از حضور پرشور مردم گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ از حضور پرشور مردم انقلابی گیلان قدردانی کرد.

به گزارش بهجت خبر؛ دکتر محسن پورمحمد رئیس ستاد حضرت آیت الله فلاحتی از حضور پرشور مردم گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ از حضور پرشور مردم انقلابی گیلان قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم
«مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»
یقیناً ۱۱ اسفند نشان افتخار دیگری است برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی که جلوه‌ی مردم‎‌سالاری دینی را علی‌رغم فشارها، توطئه‌ها و تبلیغات وسیع و پردامنه‌ی دشمنان و مستکبران به جهانیان نشان می‌دهد و در کانون ناامنی‌های جهان یعنی خاور میانه، در کمال امنیت و آرامش، انتخاباتی پرشور و رقابتی را بدون هیچ‌گونه مسئله و مشکلی برگزار می‌نماید
این حماسه عظیم  پاسخ بی‌نظیر به ندای  حضرت  امام خامنه‌ای (مد ظله ‌العالی) بود و تجدید میثاقی شد با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و عهدی دوباره با شهدای عزیز انقلاب  که گوهر جان را در ایجاد و بقای این شجره طیبه فدا کردند.
این حضور پرشور و آگاهانه شما ، زمینه اقتدار و عزت و عظمت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده است.
از منتخبان مردم در این انتخابات انتظار می‌رود با تلاش جهادی و روحیه انقلابی برای کاستن از مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و … با همدلی و هم افزایی سلایق مختلف و تکیه بر ظرفیت‌های درونی و استفاده از فرصت‌های بیرونی تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) بکوشند تا بخشی از قدرشناسی مردم وفادار به انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی جبران گردد.
‌بدین وسیله از همه شما همکاران عزیز فعال در ستاد حضرت آیت الله فلاحتی صمیمانه قدردانی می کنم، وازداوطلبان ارجمند که به این عرصه آمدند و شور انتخاباتی را افزون نمودند تقدیر نموده و برایشان آرزوی توفیق دارم. امیدوارم همیشه ایام سلامت، سرفراز و سعادتمند باشید.

دکتر محسن پورمحمد
رئیس ستاد حضرت آیت الله فلاحتی در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.