کد خبر : 6270
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مارس 2024 - 21:17

فرمانده سپاه فومن :

وظیفه ما در عرصه فرهنگی بسیار مهم است/ مساجد را باید احیا کنیم/ مهم ترین ابزار دشمن رسانه است

وظیفه ما در عرصه فرهنگی بسیار مهم است/ مساجد را باید احیا کنیم/ مهم ترین ابزار دشمن رسانه است

فرمانده سپاه ناحیه فومن در جمع مدیران و رابطین حوزه نمایندگی گفت : دشمن در حوزه مختلف به روز عمل میکند که مهمترین ابزار آن رسانه است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در جمع مدیران و رابطین حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فومن بر کار با اخلاص تاکید کرد و گفت : مدل سپاه و بسیج انجام کار بزرگ با حداقل امکانات هست و این با مأموریت اداری سایر ادارات فرق می کند، که نگاه حضرت آقا بر گره گشا بودن بسیج در همه عرصه هاست.

سرهنگ جعفری در ادامه گفت : دشمن در حوزه های مختلف به روز عمل می کند و مهمترین ابزار آن رسانه است. امروز مجموعه بسیج باید از این ابزار استفاده کند، مواجهه مستقیم ما با موضوعات مختلف، مردم سرمایه های انسانی هستند و همین سرمایه های انسانی در مقابل با تهاجم بی امان رسانه ای دشمن در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن نسبت به سال قبل، جشن نیمه شعبان در شهر ما با ۳۲ موکب و حضور مردم در انتخابات عملکردی در جهت پیشبرد آرمان های انقلاب داشت.

وی ادامه داد : ما باید توجه خودمان را به پایگاه های مقاومت بسیج بیشتر کنیم و در کنار آن مساجد را احیا کنیم و باید شبکه ای پویا را در جهت آرمان های امامین انقلاب تشکیل دهیم.

حجه الاسلام مهدی رزم پور در ادامه ضمن تقدیر از زحمت های یک ساله رابطین نمایندگی، وظیفه همه را در عرصه فرهنگی بسیار مهم عنوان کرد و گفت : نمره فرهنگی ما با توجه به عمر انقلاب ما باید هر روز بیشتر شود و این نمره باید ما را به سمت خیر همان بقیه الله خیر لکم برساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن اظهار کرد : ما باید با تاکید بر مخاطب و میدان حضور پیدا کنیم و همه ما باید در جایی هستیم همان جا را طبق فرمایش حضرت آقا میدان مهم بدانیم.

حجه الاسلام مهدی رزم پور ادامه داد : نهایت خوبی که در عالم وجود دارد در حضرت ولی عصر(عج) هست؛ همه ما باید تلاش کنیم که مردم را به سمت این خیر عظیم هدایت کنیم.

وی تاکید کرد : در این عرصه تقابل فرهنگی همه ما باید در عرصه فرهنگی به توان خود را بیفزاییم و جهادی تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فومن بر پویا بودن رابطین نمایندگی در این عرصه تاکید کرد و اظهار داشت : اشاعه دادن فرهنگ بسیج و پاسداری ما که از جنس نور مانند شهید همت، باکری و شهید سلیمانی هست؛ باید این تفکر ادامه یابد، این حرکت همه ما را به سمت جامعه آرمانی حضرت ولی عصر(عج) هدایت نموده و تحول و امید آفرینی که انتظار رهبری از مجموعه ماست، با جهاد تبیین و تلاش جهادی تحقق می یابد.

در پایان این مراسم از مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت و رابطین نمایندگی با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

/روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

/انتهای پیام

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.