کد خبر : 760
تاریخ انتشار : جمعه 1 نوامبر 2019 - 11:36

‌‌اعطای تسهیلات ارزان قیمت بانکی به واحدهای صنفی کشور/ بیکاری مشکل غیرقابل حلی نیست

‌‌اعطای تسهیلات ارزان قیمت بانکی به واحدهای صنفی کشور/ بیکاری مشکل غیرقابل حلی نیست

نایب رئیس اتاق اصناف کشور افزایش توان واحدهای صنفی برای جذب نیروی کار در صورت اعطای تسهیلات بانکی را مورد تأکید قرار داد و گفت: واحدهای صنفی برای حل مشکل اشتغال کشور آماده همکاری با هر نهاد و سازمانی هستند. به گزارش بهجت خبر به نقل از تسنیم جلال‌الدین محمد شکریه ؛ اعطای تسهیلات بانکی


نایب رئیس اتاق اصناف کشور افزایش توان واحدهای صنفی برای جذب نیروی کار در صورت اعطای تسهیلات بانکی را مورد تأکید قرار داد و گفت: واحدهای صنفی برای حل مشکل اشتغال کشور آماده همکاری با هر نهاد و سازمانی هستند.

به گزارش بهجت خبر به نقل از تسنیم
جلال‌الدین محمد شکریه ؛ اعطای تسهیلات بانکی ارزان قیمت و حمایت در حوزه بیمه تأمین اجتماعی را در افزایش توان اشتغالزایی واحدهای صنفی مؤثر دانست و اظهار داشت: مجموعه اتاق اصناف و واحدهای صنفی برای حل مشکل بیکاری در کشور آماده همکاری با هر نهاد و سازمانی هستند.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور ایجاد اشتغال پایدار در کشور را از جمله ویژگی‌های بسیار بارز واحدهای صنفی تولیدی اعلام کرد و بیان داشت: توان و ظرفیت اتاق اصناف در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و با اندکی حمایت از این بخش مطمئناً این ظرفیت افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان از رایزنی‌های انجام شده این نهاد با کمیته امداد گیلان در روزهای گذشته نیز خبر داد و عنوان کرد: طبق صحبت‌های اولیه‌ای که بین اتاق اصناف و کمیته امداد گیلان رد و بدل شده است به زودی سازوکار و دستورالعمل نحوه همکاری مشترک برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

شکریه با بیان اینکه واحدهای صنفی گیلان در صورت به‌کارگیری هر کدام از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان می‌توانند از مزایای تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند تصریح کرد: قرار است هر واحد صنفی به ازای اشتغال هر کدام از مددجویان کمیته امداد گیلان مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی با سود ۴ درصد دریافت کند.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور نحوه بازپرداخت این تسهیلات توسط واحدهای صنفی استان گیلان را نیز برشمرد و در تشریح بیشتر این مطلب ابراز داشت: بازپرداخت این تسهیلات ۵ ساله است و به مددجویان کمیته امداد در یک قرارداد دو ساله با واحد صنفی تولیدی مورد نظر ضمن اشتغال، خدمات آموزشی ضمن کار نیز ارائه می‌شود.

وی واحدهای صنفی فعال در حوزه تولید پوشاک را یکی از بهترین حوزه‌هایی که توان بسیار بالایی در اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد دارند دانست و اظهار داشت: در روزهای آینده احتمالاً نحوه چگونگی همکاری مشترک کمیته امداد گیلان و اتاق اصناف استان برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش به طور کامل اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان با تأکید بر اینکه در صورت بازدهی این نیروها، واحدهای صنفی پس از پایان دوره دو ساله باز هم با آنان قرارداد همکاری منعقد می‌کنند تصریح کرد: اساسی‌ترین نیاز امروز کشور بحث بیکاری و ایجاد اشتغال است که واحدهای صنفی نشان دادند می‌توانند در این عرصه کارهای بسیار بزرگی را انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.